:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Dni Otwarte Toyota Włocławek Jaworski Auto. Dealer Roku 2018

Polecamy, Otwarte Toyota Włocławek Jaworski Dealer - zdjęcie, fotografia
  • Fotka nr 0 z 4
  • Fotka nr 1 z 4
  • Fotka nr 2 z 4
  • Fotka nr 3 z 4
nWloclawek.pl 23/01/2019 17:25

Co nas czeka w tym roku?
Rok siedmiu premier

Włocławski salon Toyoty Jaworski Auto wkracza w nowy rok z tytułem Dealera Roku 2018, a nadchodzące miesiące, w trakcie których Toyota zaprezentuje aż siedem nowych samochodów, zwiastować mogą kolejne rynkowe sukcesy Toyoty we Włocławku.

Toyota Motor Poland od 2008 r. wybiera dealerów marki, którzy w swoich działaniach odnoszą najlepsze wyniki w kraju. W konkursie brane są pod uwagę takie wskaźniki jak zadowolenie klientów, którzy kupili nowe samochody, opinie osób korzystających z serwisu, wzrosty sprzedaży samochodów nowych i używanych, udziały dealera w rynku lokalnym czy liczba klientów, którzy wracają do serwisu po okresie gwarancji. Już po raz drugi z rzędu najwyższe wyniki i tym samym tytuł Dealera Roku 2018 zdobyła firma Jaworski Auto – Autoryzowany Salon i Serwis Toyota we Włocławku, powtarzając sukces z 2017 roku.

- By wygrać w tym konkursie trzeba w każdej z tych kategorii być najlepszym. Wszyscy dealerzy w sieci Toyoty w Polsce są bardzo zaangażowani i zdeterminowani, by osiągnąć ten zaszczytny tytuł. Różnice pomiędzy salonami są tak małe, że nieco słabszy wynik w jakimkolwiek dziale sprawia, że można utracić szansę na Tytuł Dealera Roku - mówi Sebastian Baranowski, kierownik działu handlowego Toyoty Włocławek. - Pozycję lidera tym bardziej umacnia fakt, że salon Toyota Włocławek zajął też pierwsze miejsce w ogólnopolskim rankingu rekomendacji serwisu.

To osiągnięcie doskonale wpisuje się w okrągły jubileusz Jaworski Auto – firma w tym roku obchodzić będzie bowiem dwudzieste urodziny. Na przestrzeni lat włocławski dealer zdobył wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, wśród tych najważniejszych wymienić warto trzykrotny tytuł Dealera Roku, przyznawany za całokształt działalności na polskim rynku oraz aż czterokrotne wyróżnienie prestiżowym tytułem Toyota Ichiban, przyznawanym przez koncern dla najlepszych salonów Toyoty w Europie. Jaworski Auto to jednak nie tylko sukcesy sprzedażowe – to także społeczna odpowiedzialność biznesu. Firma od lat sponsoruje lokalne drużyny sportowe, w tym koszykarzy Anwilu Włocławek czy siatkarzy Chemika Bydgoszcz.

Klient jest najważniejszy

- Tak jak wspieramy sportowców, niezależnie od wyników, tak wspieramy też naszych klientów. To jest filozofia marki – otoczyć ich opieką na stałe, a nie tylko w momencie, gdy sprzedajemy im nowy samochód. Każdy klient, wyjeżdżając od nas z salonu, dostaje informację, że zawsze może do nas wrócić, także po okresie gwarancji. Za rok, dwa czy dziesięć, jeśli będzie miał z czymś kłopot lub chciał o coś zapytać, zawsze może do nas przyjechać - zapewnia kierownik działu handlowego. - I klienci, nawet gdy już nie muszą serwisować u nas samochodów, dalej nas odwiedzają. Gdy spojrzymy na statystyki powrotów, Toyota ma najlepsze wskaźniki wśród wszystkich marek. Przy hybrydach jest to 80-90 proc., podczas gdy średnia na rynku jest poniżej 50 procent.

Nie bez znaczenia dla tego wyniku jest z pewnością fakt, że na rynku samochodów hybrydowych Toyota prawie nie ma konkurencji. Japoński koncern produkuje hybrydy od 1997 roku i w tej chwili wypuszcza na rynek już czwartą generację tych pojazdów. W ubiegłym roku aż 95 proc. samochodów z podwójnym napędem stanowiły na polskich drogach toyoty i lexusy – również produkowane przez TMC. Konkurencja powoli zaczyna o sobie przypominać, ale wygląda na to, że i w tym roku Toyota będzie miała w tym temacie najwięcej do powiedzenia...

Bezpieczeństwo przede wszystkim

We włocławskim salonie trwa jeszcze wyprzedaż rocznika 2018, ale już na horyzoncie szykują się kolejne premiery – cała gama samochodów z silnikami hybrydowymi czwartej generacji. Wszystkie modele zbudowane będą na modułowym podwoziu TNGA oraz oparte o najnowszą generację silników, które na napędzie elektrycznym są w stanie osiągać prędkości autostradowe. Nowe silniki to lepsze spalanie i większa dynamika jazdy, ale to, na co Toyota kładzie największy nacisk, to bezpieczeństwo, czyli systemy, które zapobiegają wypadkom. System PCS potrafiący samodzielnie rozpocząć hamowanie w sytuacji wykrycia zagrożenia kolizją, systemy automatycznie hamujące pojazd przy wtargnięciu pieszych i rowerzystów na jezdnię, działające również w nocy, a także systemy jazdy półautonomicznej, potrafiące utrzymywać auto w pasie ruchu, a także powtarzać manewry poprzedzającego auta.

- Co najważniejsze, wszystkie nasze samochody są wyposażone w te systemy już w podstawowej wersji. Nie musimy za nie dopłacać, u nas to bezpieczeństwo jest w standardzie. I nie mówimy tu o Camry, ale już od Toyoty Yaris. To jest właśnie fenomen tej marki, która nie daje klientowi możliwości oszczędzania na bezpieczeństwie. W Toyocie można kupić auto z najbardziej podstawowym wyposażeniem, nawet bez klimatyzacji, ale obowiązkowo z systemem bezpieczeństwa - podkreśla Sebastian Baranowski.

Przekonać o tym można się już teraz, odwiedzając Jaworski Auto. Oficjalna premiera nowej Toyoty RAV4 odbędzie się już za miesiąc, a to dopiero początek, bo w kolejnych miesiącach będzie jeszcze ciekawiej. W miejsce Toyoty Auris na rynek wkroczy nowa Corolla i to w trzech wersjach nadwozia: hatchback, kombi i sedan.

- To będą trzy zupełnie różne auta. Hatchback będzie typowym autem kompaktowym, stricte miejskim samochodem, ale zupełnie innym od tego, który znaliśmy do tej pory. To śmiały design i nowy dwulitrowy silnik o mocy 180 koni, który pozwoli rozpędzić się do „setki” w niecałe 8 sekund. Kombi będzie samochodem międzyklasowym, aspirującym do segmentu D, a sedan gabarytami zbliży się do Avensisa. Ale nie zewnętrznie, tylko wewnętrznie, bo zwiększając rozstaw osi, udało się w środku zyskać dużo miejsca - tłumaczy kierownik działu handlowego.

Na początku drugiego kwartału, po prawie 14 latach przerwy, w sprzedaży pojawi się też nowy model Camry, a w drugiej połowie roku do polskich salonów z rozmachem wróci Supra. 340 koni, silnik 3.0 turbo i wynik 4,3 s do setki – ta premiera wzbudzi na pewno wiele emocji! Na koniec roku czeka nas jeszcze jedna nowość – Toyota ProAce City, która wciąż czeka na światowy debiut. Auto owiane jest jeszcze nutką tajemnicy, ale pracownicy włocławskiej Toyoty zdradzają, że to pozycja, która przypadnie do gustu zarówno tym, którzy poszukują rodzinnego samochodu, jak i poważnie myślących o biznesie. O szczegóły warto pytać w Toyota Włocławek – Jaworski Auto.

(artykuł sponsorowany)

Reklama

Dni Otwarte Toyota Włocławek Jaworski Auto. Dealer Roku 2018 komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez nwloclawek.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Aleksandra Suchomska Promocje włocławskie z siedzibą w Smólnik 87-815, Smólnik 18A

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"