:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Kampania "Hazard? Nie dziękuję" w Zespole Szkół nr 3 we Włocławku

Polecamy, Kampania Hazard dziękuję Zespole Szkół Włocławku - zdjęcie, fotografia
nWloclawek.pl 25/03/2019 23:16

W dniu 12 marca 2019 roku nastąpiło podsumowanie kampanii przeprowadzone w formie konkursu wiedzy, w którym wzięły udział dwu osobowe reprezentacje klas Zasadniczej Szkoły Zawodowej oraz Branżowej Szkoły I Stopnia w Zespole Szkół nr 3 we Włocławku. Uczniowie poprzez uczestnictwo w kampanii informacyjno-edukacyjnej pt „Hazard? Nie dziękuję” otrzymali odpowiedni zasób wiedzy, co uwidocznione zostało podczas zmagań konkursowych.

Już od 4 lutego do 12 marca 2019 roku w Zespole Szkół nr 3 we Włocławku realizowana była kampania informacyjno-edukacyjna pn. „Hazard? Nie dziękuję”. Istotny wymiar społeczny kampanii został podkreślony przez Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy oraz Ministerstwo Rozwoju i Finansów, Krajową Administrację Skarbową.

Kampanią objęci zostali uczniowie w Zasadniczej Szkole Zawodowej oraz w Szkole Branżowej I Stopnia. Koordynatorami byli wychowawca nauczyciel Anna Wasielewska-Sujewicz oraz socjoterapeuta Magdalena Sadowska.

Głównym celem kampanii było budowanie świadomości społecznej na temat ryzyka związanego z uczestniczeniem w grach hazardowych. Uczniowie poprzez zajęcia mieli możliwość lepszego zrozumienia mechanizmu uzależnienia. Ponadto mogli poznać konstruktywne sposoby radzenia sobie ze stresem oraz napięciem. Istotnym elementem było także trenowanie umiejętności asertywnego odmawiania. Do uzależnień behawioralnych, w tym do nałogowego uprawiania hazardu mogą mieć skłonność osoby o zaniżonym poczuciu własnej wartości dlatego podczas zajęć uczniowie mieli możliwość rozbudzania pozytywnego myślenia, automotywacji do podejmowania wysiłku i działania w kierunku realizacji własnych celów i marzeń.

Rozstrzygnięcie zmagań konkursowych nastąpiło  podczas apelu z okazji Pierwszego Dnia Wiosny 21 marca 2019 roku. Uczniowie zarówno wygrani jak i uczestnicy otrzymali dyplomy oraz nagrody w postaci słodkiego upominku.

Wyniki konkursu przedstawiają się następująco:

I miejsce – klasa 1c Branżowej Szkoły I Stopnia;

I miejsce -klasa 2a Branżowej Szkoły I Stopnia;

I miejsce – klasa 3b Zasadniczej Szkoły Zawodowej;

II miejsce – klasa 3a Zasadniczej Szkoły Zawodowej;

III miejsce – klasa 1a Branżowej Szkoły I Stopnia;

III miejsce – klasa 1b Branżowej Szkoły I Stopnia;

III miejsce – klasa 3c Zasadniczej Szkoły Zawodowej;


 

Reklama

Kampania "Hazard? Nie dziękuję" w Zespole Szkół nr 3 we Włocławku komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez nwloclawek.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Aleksandra Suchomska Promocje włocławskie z siedzibą w Smólnik 87-815, Smólnik 18A

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"