:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

MPK Włocławek - Społeczeństwo


MPK Włocławek funkcjonuje od 1951 roku i jest odpowiedzialne za transport publiczny na terenie miasta Włocławek i okolicznych gmin: Włocławek, Brześć Kujawski, Lubanie i Fabianki. Przedsiębiorstwo posiada 61 autobusów, w tym 4 pojazdy marki Jelcz i 57 pojazdów marki Solaris, które obsługują 20 regularnych linii komunikacyjnych, 4 linie pośpieszne i 2 linie sezonowe. Wszystkie autobusy przystosowane są do przewozu osób niepełnosprawnych. Ogólnie rzecz biorąc, prace przewozowe w 98,4% wykonywane są w mieście Włocławek i w 1,6% w gminach ościennych. Wszystkie linie regularne obejmują swym zasięgiem ok. 283 km dróg. MPK Włocławek nieustannie modyfikuje rozkłady jazdy tak, aby były bardziej optymalne i odpowiadały potrzebom podróżnych. Poza tym oferuje dodatkowe usługi, takie jak wynajem autobusów czy sprzedaż części do pojazdów.

Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez nwloclawek.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Aleksandra Suchomska Promocje włocławskie z siedzibą w Smólnik 87-815, Smólnik 18A

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"