Reklama

Anwil S.A. we Włocławku poszukuje pracowników [NOWE OFERTY PRACY]

nWloclawek.pl
10/11/2020 09:52

Anwil S.A we Włocławku poszukuje pracowników na stanowisko eksperta w Obszarze Strategii, Rozwoju i Innowacji i młodszego menadżera sprzedaży w Dziale Sprzedaży PCW.

Do obowiązków eksperta będzie należał m.in. udział w projektach korporacyjnych, współpraca z PKN ORLEN czy raportowanie wskaźników. Kandydaci z Włocławka czy okolic aplikujący na to stanowisko winni mieć wykształcenie wyższe preferowane o kierunkach prawo czy ekonomia, prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie zawodowe uzyskane w dużej firmie w zakresie opracowywania założeń i wdrażania strategii dla danego obszaru biznesowego działania firmy. Nabór do pracy we Włocławku potrwa do 13 listopada 2020 roku.

Aplikować na stanowisko menadżera można do 17 listopada 2020 roku. Wymagane na tym stanowisku jest m.in. wykształcenie wyższe o kierunkach ekonomia, handel lub chemia, prawo jazdy kat. B i znajomość języka angielskiego.

Do zadań młodszego menadżera w pracy we Włocławku będzie należała m.in. realizacja zatwierdzonego na dany rok planu sprzedaży oraz poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów.

*

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Ekspert w Obszarze Strategii, Rozwoju i Innowacji

Numer ref.: R/43/2020

Miejsce pracy: Włocławek

ważne do 13.11.2020 r. 

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę
będąc odpowiedzialnym za:

  • udział w operacjonalizacji strategii firmy
  • udział w projektach korporacyjnych
  • prowadzenie kart inicjatyw do czasu przystąpienia do realizacji prac przedprojektowych
  • współpracę z PKN ORLEN w zakresie strategii oraz Strategicznej Agendy Badawczej
  • raportowanie wskaźników
  • analizę wariantów projektów wynikających z zatwierdzonej strategii pod kątem optymalizacji ekonomiczno-czasowej
  • wdrażanie w ANWIL zarządzania procesowego oraz współpracę z innymi Obszarami Biznesowymi ANWIL w tym zakresie oraz poszukiwanie optymalizacji procesowej i kosztowej
  • koordynowanie prac związanych z zarządzaniem gruntami dla obecnych i przyszłych zadań inwestycyjnych
  • opiniowanie wewnętrznych aktów organizacyjnych

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • bogaty pakiet socjalny i medyczny
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych: szkolenia, konferencje, kursy językowe
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • dynamiczne środowisko pracy
  • przejrzystą ścieżkę awansu wewnątrz organizacji

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane o kierunkach: ekonomia, prawo
  • doświadczenie zawodowe uzyskane w dużej firmie w zakresie opracowywania założeń i wdrażania strategii dla danego obszaru biznesowego działania firmy
  • doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia map i kart procesów
  • mile widziane doświadczenie z obszaru zarządzania nieruchomościami gruntowymi i technicznymi
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • samodzielność
  • kreatywność i innowacyjność w działaniu
  • umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy
  • zaangażowanie i profesjonalizm
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy menedżer sprzedaży w Dziale Sprzedaży PCW

Numer ref.: R/42/2020

Miejsce pracy: Włocławek

ważne do 17.11.2020 r. 

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę
będąc odpowiedzialnym za:

  • realizację zatwierdzonego na dany rok planu sprzedaży
  • poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów
  • prowadzenie negocjacji handlowych
  • monitoring cen na obsługiwanych rynkach
  • planowanie przychodów ze sprzedaży
  • analizę raportów i prognoz dotyczących rynku i weryfikacji planów sprzedaży
  • przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych
  • zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
  • budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
  • wyjazdy krajowe i zagraniczne
  • raportowanie efektów sprzedaży
  • wsparcie w procesie reklamacji wyrobów oraz opiniowanie wniosków
  • budowanie pozytywnego wizerunku Spółki

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • bogaty pakiet socjalny i medyczny
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych: szkolenia, konferencje, kursy językowe
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (m.in. samochód)
  • dynamiczne środowisko pracy
  • przejrzystą ścieżkę awansu wewnątrz organizacji

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane o kierunkach: ekonomia, handel, chemia
  • mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • minimum średniozaawansowana znajomość języka angielskiego (B1)
  • dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego i/lub rosyjskiego
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętności sprzedażowe
  • profesjonalizm i współpraca w wykonywaniu zadań
  • orientacja na wyniki
  • samodzielność w działaniu
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nWloclawek.pl




Reklama
Wróć do