Reklama

Praca w Anwil S.A. we Włocławku. Trwają rekrutacje

nWloclawek.pl
05/01/2022 09:42

Anwil S.A. ogłosił nabór na młodszego menedżera w Dziale Sprzedaży PCW Przetworzonego, Kierownika w Dziale Operacyjnym Zakładowej Straży Pożarnej, młodszego operatora wsparcia produkcji w Obszarze Logistyki, Kierownika Działu Rozwoju Technicznego.

Zgodnie z wymaganiami spółki młodszy menedżer na stanowisku we Włocławku winien mieć wykształcenie wyższe, preferowane o kierunkach: handel, chemia, ekonomia. Pracownik powinien także posiadać kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności w obszarze sprzedaży. Na liście wymagań znalazła się także znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1) i prawo jazdy kat. B.

Z kolei aby zostać kierownikiem w Dziale Operacyjnym Zakładowej Straży Pożarnej wymagane jest wykształcenie wyższe o kierunkach: pożarnictwo, inżynieria bezpieczeństwa pożarowego, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym (A2), znajomość języka technicznego będzie dodatkowym atutem.

Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe preferowane średnie o kierunkach: chemicznym, elektrycznym, energetycznym, mechanicznym zgodnie z ogłoszonym naborem powinien mieć kandydat na młodszego operatora wsparcia produkcji w Obszarze Logistyki. Wykształcenie wyższe, preferowane o kierunkach: zarządzanie, technologia chemiczna, chemia wymagane jest na stanowisku Kierownika Działu Rozwoju Technicznego.

Więcej na stronie Anwil S.A w zakładce Kariera.

*

Młodszy menedżer sprzedaży w Dziale Sprzedaży PCW Przetworzonego

Miejsce pracy: Włocławek
Nr ref.: R/44/2021
Ważna do:  13.01.2022 r.

Twój zakres obowiązków:

  • Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych
  • Monitoring cen na obsługiwanych rynkach
  • Analiza raportów i prognoz dotyczących rynku
  • Weryfikacja planów sprzedaży
  • Zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
  • Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
  • Wyjazdy krajowe i zagraniczne
  • Realizacja zatwierdzonego na dany rok planu sprzedaży
  • Wsparcie w procesie reklamacji wyrobów oraz opiniowanie wniosków
  • Budowanie pozytywnego wizerunku Spółki

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane o kierunkach: handel, chemia, ekonomia

  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności w obszarze sprzedaży

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1)

  • Prawo jazdy kat. B

  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office

  • Orientacja na klienta i wyniki

  • Samodzielność w działaniu

  • Profesjonalizm i współpraca w realizacji powierzonych zadań

To oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
  • Pracę w nowoczesnym i międzynarodowym koncernie
  • Możliwość pracy z ekspertami z różnych dziedzin
  • Wyzwania zawodowe na światowym poziomie
  • Uczestnictwo w dużych, nowatorskich projektach
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Program emerytalny
  • Preferencyjne pożyczki
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Karty przedpłacone
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Inicjatywy dobroczynne
  • System premiowy

      Dodatkowo otrzymasz:

  • Mobilność wewnątrz Grupy ORLEN i możliwości rozwoju w zagranicznych spółkach
  • Mentoring pracowniczy wspierający Twój rozwój zawodowy
  • Programy well-beingowe wspierające dobrostan
  • Program wspierający rodzinę
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej

Kierownik w Dziale Operacyjnym Zakładowej Straży Pożarnej

Miejsce pracy: Włocławek
Nr ref.: R/50/2021
Ważna do: 17.01.2022r. 

Twój zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za poprawne działanie Zakładowej Straży Pożarnej w przypadku wystąpienia pożaru lub innego miejscowego zagrożenia
  • Podejmowanie działań prewencyjnych poprzez wykonywanie kontroli operacyjnej zabezpieczenia zakładu oraz bieżące kontrole przestrzegania przepisów przeciwpożarowych
  • Uczestnictwo i kierowanie działaniami ratowniczo-gaśniczymi na terenie obiektów Spółki
  • Nadzór nad utrzymaniem w pełnej gotowości sił i środków ZSP do prowadzenia działań ratowniczo gaśniczych
  • Opracowanie planów szkoleń i ćwiczeń w celu zapewnienia właściwej gotowości służb ratowniczych ANWIL S.A.
  • Przygotowanie wewnętrznego planu operacyjno-ratowniczego oraz jego aktualizacja
  • Uczestnictwo w opracowaniu raportu o bezpieczeństwie dla instalacji ANWIL S.A.
  • Opracowanie raportów bezpieczeństwa pożarowego i chemicznego
  • Współodpowiedzialność za zapewnienie właściwego poziomu bezpieczeństwa pożarowego obiektów produkcyjnych
  • Zapewnienie typizacji sprzętu interwencyjnego, środków gaśniczych i wyposażenia jednostki oraz podręcznego sprzętu gaśniczego i ratowniczego będącego na wyposażeniu służb ratowniczych ANWIL S.A.
  • Wdrażanie nowych standardów, wytycznych techniki w zakresie prowadzenia działań ratowniczo-gaśniczych, wykonywania prac szczególnie niebezpiecznych i wysoce specjalistycznych
  • Uczestnictwo przy ustalaniu okoliczności powstawania i rozprzestrzeniania się pożarów, awarii chemicznych oraz innych miejscowych zagrożeń, które miały miejsce na terenie ANWIL S.A
  • Odpowiedzialność za rozwój i efektywne wykorzystanie sił i środków ZSP oraz systemów przeciwpożarowych na instalacjach produkcyjnych.
  • Opiniowanie założeń do ćwiczeń ratowniczo-gaśniczych na terenie ANWIL S.A.
  • Pełnienie funkcji Specjalisty w Systemie Pomocy w Transporcie Materiałów Niebezpiecznych SPOT
  • Samodzielnie wykonywanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej
  • Przeprowadzanie kontroli operacyjnego zabezpieczenia zakładu
  • Udział w odbiorach technologicznych po zakończonych inwestycjach lub remontach w zakresie kontroli i oceny technicznej instalacji i urządzeń gaśniczych, zaopatrzenia wodnego, dojazdów pożarowych, łączności alarmowej i sygnalizacji pożarowej
  • Udział w projektach inwestycyjnych: rozwojowych, strategicznych i innych
  • Okresowe prowadzenie szkoleń pracowników ZSP w zakresie obsługi sprzęty technicznego, będących na wyposażeniu Zakładowej Straży Pożarnej i taktyki działań ratowniczo- gaśniczych
  • Wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb Zakładowej Straży Pożarnej

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe o kierunkach: pożarnictwo, inżynieria bezpieczeństwa pożarowego

  • Minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach ochrony przeciwpożarowej

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym (A2), znajomość języka technicznego będzie dodatkowym atutem

  • Znajomość zagrożeń występujących na terenie ANWIL S.A.

  • Biegła znajomość przepisów ochrony przeciwpożarowej

  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office

  • Prawo jazdy kat. B, pożądane uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi

  • Umiejętności przywódcze i zarządzanie pracą zespołu

  • Planowanie i organizacja pracy

  • Umiejętność wprowadzania nowych trendów w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ratownictwa chemicznego

  • Profesjonalizm i innowacyjność

To oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
  • Pracę w nowoczesnym i międzynarodowym koncernie
  • Możliwość pracy z ekspertami z różnych dziedzin
  • Wyzwania zawodowe na światowym poziomie
  • Uczestnictwo w dużych, nowatorskich projektach
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Program emerytalny
  • Preferencyjne pożyczki
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Karty przedpłacone
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Inicjatywy dobroczynne
  • System premiowy

      Dodatkowo otrzymasz:

  • Mobilność wewnątrz Grupy ORLEN i możliwości rozwoju w zagranicznych spółkach
  • Mentoring pracowniczy wspierający Twój rozwój zawodowy
  • Programy well-beingowe wspierające dobrostan
  • Program wspierający rodzinę
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej

Młodszy operator wsparcia produkcji w Obszarze Logistyki

Miejsce pracy: Włocławek
Nr ref.: R/49/2021
Ważna do: 17.01.2022 r.

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa urządzeń linii paletyzujących i pakujących, w tym przygotowanie linii do pracy (m.in. dobór parametrów, sprawdzenie zabezpieczeń, wizualna ocena linii)

  • Obsługa stanowisk załadunkowych

  • Kontrola procesu pakowania i załadunku

  • Dostawa na linie pakujące opakowań i surowców pomocniczych

  • Segregacja odpadów po opakowaniach i surowcach pomocniczych

  • Prace porządkowe

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe preferowane średnie o kierunkach: chemicznym, elektrycznym, energetycznym, mechanicznym

  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności
  • Uprawnienia do kierowania wózkami widłowymi
  • Mile widziane uprawnienia do obsługi wciągników i przeciągarek
  • Profesjonalizm i współpraca w wykonywaniu zadań
  • Sumienność i dyscyplina pracy
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym

To oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
  • Pracę w nowoczesnym i międzynarodowym koncernie
  • Możliwość pracy z ekspertami z różnych dziedzin
  • Wyzwania zawodowe na światowym poziomie
  • Uczestnictwo w dużych, nowatorskich projektach
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Program emerytalny
  • Preferencyjne pożyczki
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Karty przedpłacone
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Inicjatywy dobroczynne
  • System premiowy

      Dodatkowo otrzymasz:

  • Mobilność wewnątrz Grupy ORLEN i możliwości rozwoju w zagranicznych spółkach
  • Mentoring pracowniczy wspierający Twój rozwój zawodowy
  • Programy well-beingowe wspierające dobrostan
  • Program wspierający rodzinę
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej

Kierownik Działu Rozwoju Technicznego

Miejsce pracy: Włocławek
Nr ref.: R/48/2021
Ważna do:  09.01.2022 r.

Twój zakres obowiązków:

  • Nadzór nad planowaniem i prowadzeniem prac związanych z rozwojem technicznym Spółki
  • Nadzór nad projektami rozwojowymi oraz B+R+I
  • Nadzór nad projektami o charakterze ogólnokorporacyjnym, efektywnościowym i optymalizacyjnym
  • Współudział w budowie strategii firm
  • Współpraca z PKN ORLEN oraz zaangażowanymi obszarami ANWIL w/w zakresie
  • Nadzór nad procesem przygotowania oceny efektywności ekonomicznej projektów inwestycyjnych Spółki
  • Nadzór nad procesem weryfikacji i opiniowania materiałów zgłaszanych na KI ANWIL, KI PKN lub RNI PKN
  • Nadzór nad procesem pozyskiwania benchmarków dla instalacji produkcyjnych Spółki
  • Nadzór nad procesem motywacji i kreatywności pracowników (w tym m.in. Program Twórca, KOLIBER)
  • Nadzór nad realizacją prac zespołów/komisji w tym organizacja oraz przygotowanie materiałów/raportów na cykliczne spotkania z Zarządem dotyczących statusu prac zespołów/komisji
  • Wdrażanie wewnętrznych standardów związanych z podnoszeniem efektywności realizowanych działań i procesów
  • Współudział w pracach związanych z podnoszeniem efektywności procesowej
  • Tworzenie i opiniowanie wewnętrznych aktów organizacyjnych
  • Nadzór i koordynowanie pracy zespołu
  • Planowanie i organizowanie działań operacyjnych dla  podległego zespołu z uwzględnieniem dostępności zasobów i celów strategicznych Spółki
  • Dbanie o rozwój podległych pracowników
  • Wyznaczanie, delegowanie i monitorowanie poziomu realizacji zadań oraz jakości pracy
  • Koordynacja i monitorowanie przebiegu pracy
  • Zapewnienie bieżącego przepływu informacji w ramach zarządzanego zespołu

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane o kierunkach: zarządzanie, technologia chemiczna, chemia
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (C1)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność zarządzania zróżnicowaną grupą pracowników
  • Umiejętność zarządzania projektami
  • Umiejętność efektywnego planowania i organizacji czasu pracy
  • Profesjonalizm, współpraca i innowacyjność w realizacji zadań

To oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
  • Pracę w nowoczesnym i międzynarodowym koncernie
  • Możliwość pracy z ekspertami z różnych dziedzin
  • Wyzwania zawodowe na światowym poziomie
  • Uczestnictwo w dużych, nowatorskich projektach
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Program emerytalny
  • Preferencyjne pożyczki
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Karty przedpłacone
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Inicjatywy dobroczynne
  • System premiowy

  Dodatkowo otrzymasz:

  • Mobilność wewnątrz Grupy ORLEN i możliwości rozwoju w zagranicznych spółkach
  • Mentoring pracowniczy wspierający Twój rozwój zawodowy
  • Programy well-beingowe wspierające dobrostan
  • Program wspierający rodzinę
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej

 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nWloclawek.pl




Reklama
Wróć do