Reklama

Praca we Włocławku: trwa nabór na stanowisko

nWloclawek.pl
25/09/2025 09:19

We Włocławku trwa nabór na stanowisko podinspektora w Administracji Zasobów Komunalnych, gdzie poszukiwane są osoby z doświadczeniem i znajomością przepisów samorządowych. Aktualna oferta pracy we Włocławku obejmuje pełny etat, stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjne wynagrodzenie z dodatkiem stażowym.

Administracja Zasobów Komunalnych we Włocławku prowadzi  nabór na stanowisko podinspektora w Referacie Czynszów. Kandydaci mog składać dokumenty do 30 września w siedzibie instytucji przy ul. Ostrowskiej 30 lub przesyłać je pocztą i drogą elektroniczną.

Zakres obowiązków

Nowe stanowisko obejmowało szeroki wachlarz zadań związanych z obsługą lokatorów i rozliczeniami czynszowymi. Do obowiązków należało między innymi:

  • prowadzenie rejestrów i księgowań w systemach informatycznych,

  • przygotowywanie zestawień zużycia wody, gazu i centralnego ogrzewania,

  • wprowadzanie stanów liczników zgłaszanych przez lokatorów,

  • drukowanie powiadomień o zmianach w opłatach,

  • obsługa lokatorów zarówno w biurze, jak i telefonicznie,

  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej wpłat komorniczych, nadpłat i zaświadczeń o stanie konta.

Pracownik miał również współpracować z innymi działami AZK, kontrolować poprawność operacji gospodarczych oraz reprezentować instytucję w kontaktach z mieszkańcami.

Umowa o pracę została zaplanowana na okres od 1 listopada 2025 roku do 30 kwietnia 2026 roku. Praca odbywała się będzie w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze etatu – 35 godzin tygodniowo, 140 godzin miesięcznie. Wynagrodzenie brutto wynosiło będzie  od 4720 zł, powiększone o dodatek stażowy w wysokości od 5 do 20 procent, w zależności od przepracowanych lat.

Do aplikacji mogą przystąpić osoby z wykształceniem średnim lub wyższym. W przypadku średniego wykształcenia wymagano minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego. Konieczna była znajomość podstawowych ustaw dotyczących samorządu gminnego, finansów publicznych, rachunkowości oraz kodeksu postępowania administracyjnego.

Od kandydatów oczekuje się obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych, niekaralności oraz nieposzlakowanej opinii. Mile widziane będą dodatkowe umiejętności – znajomość programów księgowych i obsługi komputera, a także cechy takie jak komunikatywność, sumienność i zdolność pracy w zespole.

Osoby zainteresowane muszą złożyć m.in. list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy, oświadczenia o niekaralności i obywatelstwie, a także kserokopie dyplomów i świadectw pracy. Dokumenty przyjmowane są w sekretariacie AZK, przesyłką pocztową lub w formie elektronicznej – pod warunkiem, że zostały uwierzytelnione zgodnie z przepisami.

Aktualizacja: 25/09/2025 11:43
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nWloclawek.pl




Reklama
Wróć do