
Urząd Miasta we Włocławku poszukuje kandydatów na stanowiska: inspektora ds. zarządzania kryzysowego i ochrony ludności w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa oraz inspektora ds. operacyjnych. Aplikować można do 12 lutego 2021 roku.
Praca na stanowisku inspektora ds. zarządzania kryzysowego i ochrony ludności obejmuje m.in. przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, planów, sprawozdań, analiz, wyjaśnianie i analizowanie skarg, wniosków i interwencji. Rekrutacja na stanowisko pracy we Włocławku potrwa do 12 lutego 2021 roku. Na stanowisku inspektora w Urzędzie Miasta we Włocławku wymagane jest wykształcenie wyższe magisterskie i co najmniej 3 letni staż pracy.
Więcej ofert pracy znajdziesz tutaj (kliknij)
Natomiast na stanowisku inspektora ds. operacyjnych w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa Urzędu Miasta we Włocławku zakres zadań obejmuje m.in. przygotowywanie i zapewnienie działania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności, kontrolowanie przygotowania do działania jednostek organizacyjnych obrony cywilnej w tym Powiatowego Ośrodka Analizy Danych i Alarmowania, organizowanie i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń obrony cywilnej.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie