Przypominamy, że do 10 dnia każdego miesiąca należy dokonywać opłat za wywóz śmieci. Wszyscy właściciele nieruchomości sukcesywnie otrzymują harmonogramy wywozu odpadów i indywidualne numery kont. Do chwili, kiedy Urząd Miasta nie dostarczy właścicielowi nieruchomości na piśmie informacji zawierającej indywidualny numer konta bankowego do wpłat za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, opłaty należy uiszczać na numer rachunku bankowego: 52 1020 5170 0000 1102 0126 9992 (PKO BP). W tytule przelewu należy napisać: „Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi; dane identyfikacyjne właściciela nieruchomości, adres nieruchomości”.
Za wywóz śmieci można także płacić w kasach Urzędu Miasta na Zielonym Rynku (parter) w dniach: poniedziałek, środa, czwartek godz. 7.45 - 15.30, wtorek 7.45 - 16.00, piątek 7.45 - 15.00.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie