
M-Power to nowy projekt muzyczny, który ostatnio powstał we Włocławku. Grupa mocnym uderzeniem weszła na włocławski rynek muzyki tanecznej. Teledysk „Stało się” w przeciągu tygodnia osiągnął na youtube już ponad 150 tysięcy wyświetleń a to dopiero początek.
Formacja M-Power powstała pod koniec 2016 roku z inicjatywy Marcina Lichockiego , który zaproponował współpracę Mateuszowi Pawłowskiemu.
Mateusz Pawłowski ma 18 lat, mieszka w Kikole, uczy się w Toruniu. Marcin Lichocki pochodzi z Ruszkowa, a od kilku lat jest mieszkańcem Włocławka.
Marcin Lichocki znany jest bardziej jako Dj Koks (koncertował z takimi zespołami jak After Party oraz Piękni i Młodzi). Mateusz występował na scenach lokalnych jak i międzynarodowych m.in na Międzynarodowym Festiwalu Piosenki i Kultury Romów.
Co do nazwy naszego zespołu, hmm rozmowy na ten temat były burzliwe.... ;). Chcieliśmy aby nazwa była energiczna, kojarząca się z czymś dobrym. Pomyśleliśmy o czymś takim jak Power dołożyliśmy pierwsze litery naszych imion i tak powstała nazwa M-Power. Po kilku spotkaniach zaczęliśmy działać! Po sesji zdjęciowej i nagraniu piosenki "Stało się" zdecydowaliśmy się na nakręcenie teledysku. "Filmowy Dom Produkcyjny" Łukasz Kowalski wraz ze swoją ekipą zrealizował teledysk, który nakręciliśmy we Włocławku –mówi Marcin Lichocki.
Teledysk zrealizowany został w całości we Włocławku. Szybka muzyka i równie szybka akcja, niesamowite ujęcia miasta z góry (Most, Bulwary, Katedra, Hala Mistrzów), piękne kobiety, wyścigi aut tak w skrócie można powiedzieć o nowej produkcji zespołu M-Power. Włocławek nocą, niesamowite ujęcia z powietrza ukazujące wspaniały widok naszego miasta są jednocześnie bardzo dobrą reklamą dla stolicy Kujaw.
„Nagrania odbyły się m.in w Garage Hotel. Bardzo nam się spodobał wystrój tego hotelu dlatego zdecydowaliśmy się tam na zdjęcia. Nagrania odbyły się również w warsztacie samochodowym Auto Serwis p2. Kamerzysta „pędził za nami” po całym Włocławku m.in. przez Most im. Edwarda Śmigłego-Rydz , Bulwary im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, ulice Piwną aż pod naszą piękną Halę Mistrzów – relacjonuje Marcin Lichocki”
Do produkcji naszego klipu przyczynili się również przyjaciele, którym serdecznie chcemy podziękować – mówi Marcin Lichocki
Jak twierdzą członkowie zespołu ich celem jest przekazywanie ludziom dobrej energii, znalezienie odbiorców oraz dobra współpraca z każdym chętnym w pomocy w produkcji. Zbudowanie zaufania artystycznego i wizerunku formacji, która jest prawdziwa od "A" do "Z". Głównymi odbiorcami grupy mogą być osoby w każdym wieku.
Nie ukrywamy, że chcemy robić typową muzykę klubową, którą zazwyczaj cenią ludzie młodzi. Jednak ktoś kto nie ma uprzedzeń niezależnie od wieku znajdzie coś w naszych produkcjach dla siebie – mówi Mateusz Pawłowski.
Grupa myśli o kolejnych teledyskach, a jeden z nich chcą zrealizować w najbliższym czasie. Mają również nadzieję, że przynajmniej jeszcze jeden klip uda się zrealizować we Włocławku lub okolicach.
Dołącz do nas na Facebooku kliknij [tutaj] dowiesz się więcej
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie