Reklama

II Ogólnopolski Turniej Tańca Nowoczesnego i Towarzyskiego w Choceniu

nWloclawek.pl
18/03/2013 00:00

W Choceniu odbędzie się II Ogólnopolski Turniej Tańca Nowoczesnego i Towarzyskiego. Imprezę zaplanowano na 20-21 kwietnia. Harmonogram turnieju przedstawia się następująco:

20.04.2013 r. / Hip – hop/

8,00 – 9,00 – rejestracja tancerzy
9,00 – rozpoczęcie turnieju ;
solówki i mini formacje
13,00 wręczenie nagród
14,30 – 15,30 przerwa
15,30 - rozpoczęcie 2 cz.turnieju
duety i formacje.
20,30 – wręczenie nagród
21,00 – zakończenie turnieju

21.04.2013 r./ disco dance, inne formy , taniec towarzyski/

8,00 – 9,00 – rejestracja tancerzy
9,00 – rozpoczęcie turnieju
disco dance
13,00 – wręczenie nagród disco
13,30 – inne formy taneczne
15,00 - wręczenie nagród – inne formy

15,30 – 16,30 przerwa

15,00 – 16,00 - rejestracja tancerzy tańca towarzyskiego

16,30 rozpoczęcie turnieju tańca towarzyskiego

16,30 - 18,00 I cz. turnieju – pary niższych klas
18,15 – wręczenie nagród

18,15 – 18,30 przerwa

18,30 – 20,30 II cz. turniej klas wyższych
20,30 – wręczenie nagród

21,00 – zakończenie turnieju

Regulamin

ORGANIZATOR:
Szkoła Tańca „Góreccy” we Włocławku

WSPÓŁORGANIZATOR:
GOSIR Choceń

KIEROWNIK TURNIEJU:
Marika Powietrzyńska, tel. 694 230 032, e-mail: [email protected] lub [email protected] 

TERMIN:
20-21.04.2013

MIEJSCE:
Hala GOSiR, ul. Sikorskiego 12, Choceń

CEL IMPREZY:
popularyzacja amatorskich zespołów tańca nowoczesnego;
konfrontacja umiejętności tanecznych i dorobku artystycznego;
wymiana doświadczeń i pomysłów w zakresie pracy z zespołami.

WARUNKI UCZESTNICTWA:
1. Zgłoszenie pisemne (z dołączoną kserokopią przelewu za startowe) przesłane do dnia:
12.04.2013 r. 
na adres organizatora:
Szkoła Tańca Góreccy
ul. Przechodnia 3
87-800 Włocławek
na adres mailowy:
[email protected] lub [email protected] 
2. uiszczenie opłaty startowej w wysokości:
15 zł od osoby, za każdą dodatkową kategorię 10 zł od osoby.
Wpłaty należy dokonać na konto organizatora:
Szkoła Tańca "Góreccy" 
Idea Bank 11 1950 001 2006 0458 7879 0002 
UWAGA!
Prosimy o informacje dotyczące wystawienia faktury za startowe.
Odwołanie uczestnictwa może nastąpić do 5 dni po wyżej wymienionym terminie. Organizatorzy zapewniają zwrot 50% wpłaconej opłaty. W innym przypadku nie zostanie zwrócona.

SPRAWY ORGANIZACYJNE:
wszystkie zespoły biorące udział w Turnieju przyjeżdżają na koszt własny lub jednostki delegującej;
każdy zespół powinien posiadać odpowiednią liczbę opiekunów (1 opiekun na 10 uczestników);
każdy uczestnik Turnieju posiada legitymację szkolną lub inny dokument tożsamości;
uczestnicy ubezpieczają się na koszt własny lub jednostki delegującej;
organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatniach;
za ewentualne szkody powstałe w szatniach obciążony zostanie zespół, który korzystał z danego pomieszczenia;
organizator zapewnia opiekę medyczną podczas trwania Turnieju;
w całym obiekcie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia;
organizator zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie – łączenia kategorii w poszczególnych konkurencjach oraz zmiany ramowego programu w przypadku małej lub zbyt dużej frekwencji;
sprawy nieujęte w niniejszym Regulaminie lub sporne rozstrzyga Kierownik turnieju w porozumieniu z Komisją Sędziowską.

TURNIEJ OCENIAĆ BĘDZIE JURY WYZNACZONE PRZEZ ORGANIZATORA. KRYTERIA OCENY:
choreografia i technika tańca;
pomysłowość, estetyka, dobór kostiumów i muzyki;
ogólny wyraz artystyczny.

NAGRODY:
dla finalistów za zajęcie I, II, III miejsca – puchary medale i dyplomy;
dla finalistów za zajęcie I – VI miejsca dyplomy;
dla najlepszej formacji w każdej kategorii tanecznej (disco show, hip-hop, inne formy taneczne) puchar oraz nagroda pieniężna w wysokości 500 zł

Turniej zostanie rozegrany w kategoriach:

20.04.2013 r.
DISCO DANCE:
Soliści, duety w kategoriach wiekowych:
* do 11 lat * 12-15 lat * pow. 15 lat
1. soliści do 1 min. - muzyka organizatora
2. duety do 1 min. - muzyka organizatora

DISCO SHOW:
Mini formacje i formacje w kategoriach wiekowych:
* do 11 lat * 12-15 lat * pow. 15 lat
3. mini formacje (3-7 osób) do 2 min. - muzyka własna
4. formacje(8-24 osób) do 3 min. - muzyka własna

INNE FORMY TANECZNE:
Formacje w kategoriach wiekowych:
*do 11 lat *12-15 lat *pow. 15 lat
9. formacje do 5 min. muzyka własna

21.04.2013 r.

HIP-HOP:
Soliści, duety, mini formacje i formacje w kategoriach wiekowych:
* do 11 lat * 12-15 lat * pow. 15 lat
5. soliści do 1 min. - muzyka organizatora
6. duety do 1 min. - muzyka organizatora
7.mini formacje (3-7 osób) do 2 min. - muzyka własna
8. formacje (8-24 osób) do 3 min. - muzyka własna
UWAGA!!!
O przynależności do danej kategorii wiekowej wszystkich kategorii decyduje wiek najstarszego uczestnika.

Ramowy program:
7.00– 8.30 rejestracja i próby parkietu
9.00 rozpoczęcie Turnieju

Szczegółowy program zostanie przesłany na adresy mailowe po dniu 15.04.2013 r.

Uprzejmie informujemy, że istnieje możliwość wykupienia obiadu dla uczestników Turnieju.
Zamówień proszę dokonywać u Kierownika Turnieju do 13.04.2013 r.

Podczas Turnieju będzie czynny również bufet.

 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nWloclawek.pl




Reklama
Wróć do