W Choceniu odbędzie się II Ogólnopolski Turniej Tańca Nowoczesnego i Towarzyskiego. Imprezę zaplanowano na 20-21 kwietnia. Harmonogram turnieju przedstawia się następująco:
20.04.2013 r. / Hip – hop/
8,00 – 9,00 – rejestracja tancerzy
	9,00 – rozpoczęcie turnieju ;
	solówki i mini formacje
	13,00 wręczenie nagród
	14,30 – 15,30 przerwa
	15,30 - rozpoczęcie 2 cz.turnieju
	duety i formacje.
	20,30 – wręczenie nagród
	21,00 – zakończenie turnieju
21.04.2013 r./ disco dance, inne formy , taniec towarzyski/
8,00 – 9,00 – rejestracja tancerzy
	9,00 – rozpoczęcie turnieju
	disco dance
	13,00 – wręczenie nagród disco
	13,30 – inne formy taneczne
	15,00 - wręczenie nagród – inne formy
15,30 – 16,30 przerwa
15,00 – 16,00 - rejestracja tancerzy tańca towarzyskiego
16,30 rozpoczęcie turnieju tańca towarzyskiego
16,30 - 18,00 I cz. turnieju – pary niższych klas
	18,15 – wręczenie nagród
18,15 – 18,30 przerwa
18,30 – 20,30 II cz. turniej klas wyższych
	20,30 – wręczenie nagród
21,00 – zakończenie turnieju
Regulamin
	
	ORGANIZATOR:
	Szkoła Tańca „Góreccy” we Włocławku
	
	WSPÓŁORGANIZATOR:
	GOSIR Choceń
	
	KIEROWNIK TURNIEJU:
	Marika Powietrzyńska, tel. 694 230 032, e-mail: [email protected] lub [email protected] 
	
	TERMIN:
	20-21.04.2013
	
	MIEJSCE:
	Hala GOSiR, ul. Sikorskiego 12, Choceń
	
	CEL IMPREZY:
	popularyzacja amatorskich zespołów tańca nowoczesnego;
	konfrontacja umiejętności tanecznych i dorobku artystycznego;
	wymiana doświadczeń i pomysłów w zakresie pracy z zespołami.
	
	WARUNKI UCZESTNICTWA:
	1. Zgłoszenie pisemne (z dołączoną kserokopią przelewu za startowe) przesłane do dnia:
	12.04.2013 r. 
	na adres organizatora:
	Szkoła Tańca Góreccy
	ul. Przechodnia 3
	87-800 Włocławek
	na adres mailowy:
	[email protected] lub [email protected] 
	2. uiszczenie opłaty startowej w wysokości:
	15 zł od osoby, za każdą dodatkową kategorię 10 zł od osoby.
	Wpłaty należy dokonać na konto organizatora:
	Szkoła Tańca "Góreccy" 
	Idea Bank 11 1950 001 2006 0458 7879 0002 
	UWAGA!
	Prosimy o informacje dotyczące wystawienia faktury za startowe.
	Odwołanie uczestnictwa może nastąpić do 5 dni po wyżej wymienionym terminie. Organizatorzy zapewniają zwrot 50% wpłaconej opłaty. W innym przypadku nie zostanie zwrócona.
	
	SPRAWY ORGANIZACYJNE:
	wszystkie zespoły biorące udział w Turnieju przyjeżdżają na koszt własny lub jednostki delegującej;
	każdy zespół powinien posiadać odpowiednią liczbę opiekunów (1 opiekun na 10 uczestników);
	każdy uczestnik Turnieju posiada legitymację szkolną lub inny dokument tożsamości;
	uczestnicy ubezpieczają się na koszt własny lub jednostki delegującej;
	organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatniach;
	za ewentualne szkody powstałe w szatniach obciążony zostanie zespół, który korzystał z danego pomieszczenia;
	organizator zapewnia opiekę medyczną podczas trwania Turnieju;
	w całym obiekcie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia;
	organizator zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie – łączenia kategorii w poszczególnych konkurencjach oraz zmiany ramowego programu w przypadku małej lub zbyt dużej frekwencji;
	sprawy nieujęte w niniejszym Regulaminie lub sporne rozstrzyga Kierownik turnieju w porozumieniu z Komisją Sędziowską.
	
	TURNIEJ OCENIAĆ BĘDZIE JURY WYZNACZONE PRZEZ ORGANIZATORA. KRYTERIA OCENY:
	choreografia i technika tańca;
	pomysłowość, estetyka, dobór kostiumów i muzyki;
	ogólny wyraz artystyczny.
	
	NAGRODY:
	dla finalistów za zajęcie I, II, III miejsca – puchary medale i dyplomy;
	dla finalistów za zajęcie I – VI miejsca dyplomy;
	dla najlepszej formacji w każdej kategorii tanecznej (disco show, hip-hop, inne formy taneczne) puchar oraz nagroda pieniężna w wysokości 500 zł
	
	Turniej zostanie rozegrany w kategoriach:
	
	20.04.2013 r.
	DISCO DANCE:
	Soliści, duety w kategoriach wiekowych:
	* do 11 lat * 12-15 lat * pow. 15 lat
	1. soliści do 1 min. - muzyka organizatora
	2. duety do 1 min. - muzyka organizatora
	
	DISCO SHOW:
	Mini formacje i formacje w kategoriach wiekowych:
	* do 11 lat * 12-15 lat * pow. 15 lat
	3. mini formacje (3-7 osób) do 2 min. - muzyka własna
	4. formacje(8-24 osób) do 3 min. - muzyka własna
	
	INNE FORMY TANECZNE:
	Formacje w kategoriach wiekowych:
	*do 11 lat *12-15 lat *pow. 15 lat
	9. formacje do 5 min. muzyka własna
	
	21.04.2013 r.
	
	HIP-HOP:
	Soliści, duety, mini formacje i formacje w kategoriach wiekowych:
	* do 11 lat * 12-15 lat * pow. 15 lat
	5. soliści do 1 min. - muzyka organizatora
	6. duety do 1 min. - muzyka organizatora
	7.mini formacje (3-7 osób) do 2 min. - muzyka własna
	8. formacje (8-24 osób) do 3 min. - muzyka własna
	UWAGA!!!
	O przynależności do danej kategorii wiekowej wszystkich kategorii decyduje wiek najstarszego uczestnika.
	
	Ramowy program:
	7.00– 8.30 rejestracja i próby parkietu
	9.00 rozpoczęcie Turnieju
	
	Szczegółowy program zostanie przesłany na adresy mailowe po dniu 15.04.2013 r.
	
	Uprzejmie informujemy, że istnieje możliwość wykupienia obiadu dla uczestników Turnieju.
	Zamówień proszę dokonywać u Kierownika Turnieju do 13.04.2013 r.
	
	Podczas Turnieju będzie czynny również bufet.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie