
W Choceniu odbędzie się II Ogólnopolski Turniej Tańca Nowoczesnego i Towarzyskiego. Imprezę zaplanowano na 20-21 kwietnia. Harmonogram turnieju przedstawia się następująco:
20.04.2013 r. / Hip – hop/
8,00 – 9,00 – rejestracja tancerzy
9,00 – rozpoczęcie turnieju ;
solówki i mini formacje
13,00 wręczenie nagród
14,30 – 15,30 przerwa
15,30 - rozpoczęcie 2 cz.turnieju
duety i formacje.
20,30 – wręczenie nagród
21,00 – zakończenie turnieju
21.04.2013 r./ disco dance, inne formy , taniec towarzyski/
8,00 – 9,00 – rejestracja tancerzy
9,00 – rozpoczęcie turnieju
disco dance
13,00 – wręczenie nagród disco
13,30 – inne formy taneczne
15,00 - wręczenie nagród – inne formy
15,30 – 16,30 przerwa
15,00 – 16,00 - rejestracja tancerzy tańca towarzyskiego
16,30 rozpoczęcie turnieju tańca towarzyskiego
16,30 - 18,00 I cz. turnieju – pary niższych klas
18,15 – wręczenie nagród
18,15 – 18,30 przerwa
18,30 – 20,30 II cz. turniej klas wyższych
20,30 – wręczenie nagród
21,00 – zakończenie turnieju
Regulamin
ORGANIZATOR:
Szkoła Tańca „Góreccy” we Włocławku
WSPÓŁORGANIZATOR:
GOSIR Choceń
KIEROWNIK TURNIEJU:
Marika Powietrzyńska, tel. 694 230 032, e-mail: [email protected] lub [email protected]
TERMIN:
20-21.04.2013
MIEJSCE:
Hala GOSiR, ul. Sikorskiego 12, Choceń
CEL IMPREZY:
popularyzacja amatorskich zespołów tańca nowoczesnego;
konfrontacja umiejętności tanecznych i dorobku artystycznego;
wymiana doświadczeń i pomysłów w zakresie pracy z zespołami.
WARUNKI UCZESTNICTWA:
1. Zgłoszenie pisemne (z dołączoną kserokopią przelewu za startowe) przesłane do dnia:
12.04.2013 r.
na adres organizatora:
Szkoła Tańca Góreccy
ul. Przechodnia 3
87-800 Włocławek
na adres mailowy:
[email protected] lub [email protected]
2. uiszczenie opłaty startowej w wysokości:
15 zł od osoby, za każdą dodatkową kategorię 10 zł od osoby.
Wpłaty należy dokonać na konto organizatora:
Szkoła Tańca "Góreccy"
Idea Bank 11 1950 001 2006 0458 7879 0002
UWAGA!
Prosimy o informacje dotyczące wystawienia faktury za startowe.
Odwołanie uczestnictwa może nastąpić do 5 dni po wyżej wymienionym terminie. Organizatorzy zapewniają zwrot 50% wpłaconej opłaty. W innym przypadku nie zostanie zwrócona.
SPRAWY ORGANIZACYJNE:
wszystkie zespoły biorące udział w Turnieju przyjeżdżają na koszt własny lub jednostki delegującej;
każdy zespół powinien posiadać odpowiednią liczbę opiekunów (1 opiekun na 10 uczestników);
każdy uczestnik Turnieju posiada legitymację szkolną lub inny dokument tożsamości;
uczestnicy ubezpieczają się na koszt własny lub jednostki delegującej;
organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatniach;
za ewentualne szkody powstałe w szatniach obciążony zostanie zespół, który korzystał z danego pomieszczenia;
organizator zapewnia opiekę medyczną podczas trwania Turnieju;
w całym obiekcie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia;
organizator zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie – łączenia kategorii w poszczególnych konkurencjach oraz zmiany ramowego programu w przypadku małej lub zbyt dużej frekwencji;
sprawy nieujęte w niniejszym Regulaminie lub sporne rozstrzyga Kierownik turnieju w porozumieniu z Komisją Sędziowską.
TURNIEJ OCENIAĆ BĘDZIE JURY WYZNACZONE PRZEZ ORGANIZATORA. KRYTERIA OCENY:
choreografia i technika tańca;
pomysłowość, estetyka, dobór kostiumów i muzyki;
ogólny wyraz artystyczny.
NAGRODY:
dla finalistów za zajęcie I, II, III miejsca – puchary medale i dyplomy;
dla finalistów za zajęcie I – VI miejsca dyplomy;
dla najlepszej formacji w każdej kategorii tanecznej (disco show, hip-hop, inne formy taneczne) puchar oraz nagroda pieniężna w wysokości 500 zł
Turniej zostanie rozegrany w kategoriach:
20.04.2013 r.
DISCO DANCE:
Soliści, duety w kategoriach wiekowych:
* do 11 lat * 12-15 lat * pow. 15 lat
1. soliści do 1 min. - muzyka organizatora
2. duety do 1 min. - muzyka organizatora
DISCO SHOW:
Mini formacje i formacje w kategoriach wiekowych:
* do 11 lat * 12-15 lat * pow. 15 lat
3. mini formacje (3-7 osób) do 2 min. - muzyka własna
4. formacje(8-24 osób) do 3 min. - muzyka własna
INNE FORMY TANECZNE:
Formacje w kategoriach wiekowych:
*do 11 lat *12-15 lat *pow. 15 lat
9. formacje do 5 min. muzyka własna
21.04.2013 r.
HIP-HOP:
Soliści, duety, mini formacje i formacje w kategoriach wiekowych:
* do 11 lat * 12-15 lat * pow. 15 lat
5. soliści do 1 min. - muzyka organizatora
6. duety do 1 min. - muzyka organizatora
7.mini formacje (3-7 osób) do 2 min. - muzyka własna
8. formacje (8-24 osób) do 3 min. - muzyka własna
UWAGA!!!
O przynależności do danej kategorii wiekowej wszystkich kategorii decyduje wiek najstarszego uczestnika.
Ramowy program:
7.00– 8.30 rejestracja i próby parkietu
9.00 rozpoczęcie Turnieju
Szczegółowy program zostanie przesłany na adresy mailowe po dniu 15.04.2013 r.
Uprzejmie informujemy, że istnieje możliwość wykupienia obiadu dla uczestników Turnieju.
Zamówień proszę dokonywać u Kierownika Turnieju do 13.04.2013 r.
Podczas Turnieju będzie czynny również bufet.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie