Można już składać wnioski o finansowanie demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania lub zabezpieczania odpadów zawierających azbest. Środkami na ten cel dysponuje Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. Ostateczny termin składania wniosków mija 31 stycznia 2014 r.
Dofinansowanie WFOŚIGW obejmuje: obiekty budynków użyteczności publicznej, których właścicielem jest jednostka samorządu terytorialnego, m.in.: przedszkola, szkoły, placówki oświatowo-wychowawcze, ośrodki ochrony zdrowia, pomocy społecznej, oświaty, kultury, bezpieczeństwa publicznego. Wnioski mogą również złożyć osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, kościoły i związki wyznaniowe oraz wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe.
Dofinansowanie może być udzielone na: demontaż pokrycia dachowego lub elewacji zawierających azbest, transport odpadów niebezpiecznych z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania, jak również unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest.
Dofinansowaniem objęte będą wyłącznie obiekty ujęte w „Inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest” prowadzonej przez Urząd Miasta Włocławek. Wnioski są przyjmowane w Biurze Obsługi Mieszkańców UM przy Zielonym Rynku 11/13, na stanowisku wydziałów: Gospodarki Komunalnej i Środowiska. Druk wniosku można pobrać ze strony: http://www.bip.um.wlocl.pl/?bip_id=5965&cid=261
Dodatkowe informacje są udzielane pod nr tel. 54 414 43 07, 54 414 41 67.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie