Reklama

Są środki na demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie azbestu. Złóż wniosek

nWloclawek.pl
06/11/2013 00:00

Można już składać wnioski o finansowanie demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania lub zabezpieczania odpadów zawierających azbest. Środkami na ten cel dysponuje Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. Ostateczny termin składania wniosków mija 31 stycznia 2014 r.

Dofinansowanie WFOŚIGW obejmuje: obiekty budynków użyteczności publicznej, których właścicielem jest jednostka samorządu terytorialnego, m.in.: przedszkola, szkoły, placówki oświatowo-wychowawcze, ośrodki ochrony zdrowia, pomocy społecznej, oświaty,  kultury, bezpieczeństwa publicznego. Wnioski mogą również złożyć osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, kościoły i związki wyznaniowe oraz wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe. 

Dofinansowanie może być udzielone na: demontaż pokrycia dachowego lub elewacji zawierających azbest, transport odpadów niebezpiecznych z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania, jak również unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest.

Dofinansowaniem objęte będą wyłącznie obiekty ujęte w „Inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest” prowadzonej przez Urząd Miasta Włocławek. Wnioski są przyjmowane w Biurze Obsługi Mieszkańców UM przy Zielonym Rynku 11/13, na stanowisku wydziałów: Gospodarki Komunalnej i Środowiska. Druk wniosku można pobrać ze strony: http://www.bip.um.wlocl.pl/?bip_id=5965&cid=261

Dodatkowe informacje są udzielane pod nr tel. 54 414 43 07, 54 414 41 67.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nWloclawek.pl




Reklama
Wróć do