Reklama

Praca w Anwil S.A we Włocławku. Trwają rekrutacje

nWloclawek.pl
10/06/2021 10:12

Praca w Anwil S.A. we Włocławku. Trwa rekrutacja na stanowisko: eksperta w Dziale Rozwoju Produktów i Innowacji, radcy prawnego w Zespole Prawnym, Kierownika Działu Maszyn Krytycznych.

Aby zostać ekspertem w Dziale Rozwoju Produktów i Innowacji należy aplikować do 23 czerwca 2021 roku. Do zadań eksperta będzie należała m.in. identyfikacja zagrożeń rynkowych ze strony konkurencji.

Nabór na radcę prawnego potrwa do 23 czerwca 2021 roku a do jego obowiązków będzie należała obsługa prawna spółki.

Poszukiwani są również chętni na stanowisko Kierownika Działu Maszyn Krytycznych. Rekrutacja na to stanowisko potrwa do 22 czerwca 2021 roku.

*

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Ekspert w Dziale Rozwoju Produktów i Innowacji

Numer ref.: R/20/2021

Miejsce pracy: Włocławek

ważne do 23.06.2021 r. 

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

  • Identyfikację zagrożeń rynkowych ze strony firm produkujących wyroby konkurencyjne dla wyrobów ANWIL S.A. oraz identyfikację i utrzymywanie źródeł informacji o dostawcach surowców
  • Analizę i identyfikację postępu technicznego w branży nawozowej
  • Współpracę przy rozwijaniu agendy badawczej pracowni badań nawozów
  • Analizę możliwości realizacji projektów dotyczących rozwoju produktów
  • Współpracę z instytutami badawczymi i uczelniami w zakresie rozwijania innowacji i problematyki badawczo-rozwojowej
  • Udział w konferencjach naukowych, branżowych oraz targach specjalistycznych
  • Archiwizację danych związanych z prowadzonymi badaniami
  • Planowanie i późniejsza realizacja prac badawczych, współpraca przy wdrażaniu rezultatów prac
  • Reprezentowanie Spółki w Fertilizers Europe
  • Zarządzanie projektami (prace przedprojektowe, B+R, analizy własne, inne) oraz zarządzanie budżetem, zakresem i harmonogramem projektów
  • Współpracę przy tworzeniu materiałów informacyjnych dedykowanym produktom gotowym
  • Inicjowanie działań na rzecz przygotowania nowych projektów badawczo-rozwojowych w szczególności mogących uzyskać współfinansowanie w ramach krajowych i europejskich programów wsparcia
  • Realizację czynności wynikających z wewnętrznych aktów organizacyjnych i instrukcji dla procesów realizowanych w ANWIL

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
  • Pracę w nowoczesnym i międzynarodowym koncernie
  • Możliwość pracy z ekspertami z różnych dziedzin
  • Wyzwania zawodowe na światowym poziomie
  • Uczestnictwo w dużych, nowatorskich projektach
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy
  • Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Program emerytalny
  • Preferencyjne pożyczki
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Karty przedpłacone
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Inicjatywy dobroczynne
  • System premiowy
  •   Dodatkowo otrzymasz:

  • Mobilność wewnątrz Grupy ORLEN i możliwości rozwoju w zagranicznych spółkach
  • Mentoring pracowniczy wspierający Twój rozwój zawodowy
  • Programy well-beingowe wspierające dobrostan
  • Program wspierający rodzinę
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe preferowane o kierunkach: rolnictwo, gleboznawstwo
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków
  • Znajomość rynku nawozów oraz środków ochrony roślin
  • Znajomość planów nawożenia
  • Umiejętność oceny efektów agrotechnicznych prób polowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B1)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność poszukiwania nowych rozwiązań i rozwijania know-how firmy w obszarze swojej specjalizacji
  • Samodzielność w działaniu
  • Umiejętność efektywnego planowania i organizacji czasu pracy
  • Profesjonalizm, współpraca i innowacyjność w realizacji zadań

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w branży nawozowej lub rolniczej oraz/lub dorobek naukowy
  • Mile widziana znajomość specyfiki Ośrodków Doradztwa Rolniczego

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Radca Prawny w Zespole Prawnym

Numer ref.: R/23/2021

Miejsce pracy: Włocławek

ważne do 23.06.2021 r. 

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę
będąc odpowiedzialnym za:

  • Obsługę prawną Spółki
  • Doradztwo prawne, w tym współpracę ze specjalistycznymi kancelariami prawnymi
  • Obsługę prawną  komórek organizacyjnych Spółki oraz reprezentowanie Spółki przed sądami
  • Opiniowanie umów zawieranych z kontrahentami
  • Prowadzenie od strony prawnej procesu dochodzenia roszczeń w Spółce
  • Pełnienie roli wewnętrznego doradcy w zakresie prawa
  • Udzielanie porad prawnych
  • Opiniowanie dokumentacji prawnej
  • Wspieranie pracowników w negocjacjach i współpracy z kontrahentami w kwestiach prawnych

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
  • Pracę w nowoczesnym i międzynarodowym koncernie
  • Możliwość pracy z ekspertami z różnych dziedzin
  • Wyzwania zawodowe na światowym poziomie
  • Uczestnictwo w dużych, nowatorskich projektach
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Program emerytalny
  • Preferencyjne pożyczki
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Karty przedpłacone
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Inicjatywy dobroczynne
  • System premiowy

Dodatkowo otrzymasz:

  • Mobilność wewnątrz Grupy ORLEN i możliwości rozwoju w zagranicznych spółkach
  • Mentoring pracowniczy wspierający Twój rozwój zawodowy
  • Programy well-beingowe wspierające dobrostan
  • Program wspierający rodzinę
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe prawnicze wraz z ukończoną aplikacją radcy prawnego
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – powyżej 2 lat
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie ponad średnio zaawansowanym (B2)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność efektywnego planowania i organizacji pracy
  • Umiejętność analizowania i wyciągania wniosków
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Profesjonalizm i współpraca w realizacji powierzonych zadań

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Działu Maszyn Krytycznych

Numer ref.: R/15/2021

Miejsce pracy: Włocławek

ważne do 22.06.2021 r. 

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

  • koordynowanie pracy, wyznaczanie celów, kontrolę wyników oraz optymalizację pracy podległego zespołu pracowników
  • nadzór i koordynację działań w zakresie utrzymania w pełnej sprawności technicznej, gotowości ruchowej i bezpieczeństwie technicznym  maszyn krytycznych (pompy, kompresory, turbiny, wentylatory, dmuchawy, urządzenia chłodnicze) dla instalacji produkcyjnych
  • planowanie remontów i napraw oraz opracowywanie planów modernizacji i rozwoju
  • przygotowywanie budżetu remontowego dla urządzeń krytycznych z uwzględnieniem działań optymalizujących
  • kontrolę realizacji prac remontowych pod względem jakości i terminowości
  • nadzorowanie, koordynację i współudział w realizacji zadań kontrolnych, modernizacyjnych i inwestycyjnych
  • udział w odbiorach technicznych, nadzór nad montażem i rozruchem maszyn
  • planowanie, przygotowywanie zapotrzebowań, udział w postępowaniach zakupowych i odbiorach części zamiennych do maszyn krytycznych
  • opracowywanie, aktualizację i administrację dokumentacji technicznych oraz instrukcji/procedur
  • analizę wyników pomiarów diagnostycznych, zaburzeń i awarii oraz wdrażanie nowości technicznych na instalacjach produkcyjnych,
  • nadzór nad prowadzeniem gospodarki remontowej przez podległych pracowników oraz gospodarki materiałami i częściami zamiennymi
  • opiniowanie dokumentacji technicznej pod kątem zgodności ze standardami technicznymi
  • weryfikację i nadzór nad standardami technicznymi w branży maszyn wirujących

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
  • pracę w nowoczesnym i międzynarodowym koncernie
  • możliwość pracy z ekspertami z różnych dziedzin
  • wyzwania zawodowe na światowym poziomie
  • uczestnictwo w dużych, nowatorskich projektach
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Program emerytalny
  • Preferencyjne pożyczki
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Karty przedpłacone
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Inicjatywy dobroczynne
  • System premiowy

  Dodatkowo otrzymasz:

  • Mobilność wewnątrz Grupy ORLEN i możliwości rozwoju w zagranicznych spółkach
  • Mentoring pracowniczy wspierający Twój rozwój zawodowy
  • Programy well-beingowe wspierające dobrostan
  • Program wspierający rodzinę
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe o kierunkach: mechanika, mechanika i budowa maszyn, energetyka, chłodnictwo, preferowany kierunek maszyny przepływowe
  • doświadczenie w zakresie zarządzania ludźmi i/lub projektami
  • posiadanie wiedzy technicznej w zakresie eksploatacji maszyn i urządzeń
  • średniozaawansowana znajomość języka angielskiego (B2)
  • znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętności i wiedza w zakresie zarządzania pracą zespołu
  • umiejętność planowania i organizacji pracy oraz oceny podejmowanych działań
  • umiejętność analizowania i wyciągania wniosków
  • samodzielność w działaniu
  • profesjonalizm i współpraca oraz innowacyjność w realizacji zadań
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nWloclawek.pl




Reklama
Wróć do