
Starosta Lipnowski ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lipnie. Poszukiwani są kandydaci na pełne etaty na stanowisko ds. nadzoru i rozliczania kar oraz stanowisko ds. prawa jazdy. To szansa na stabilne zatrudnienie w administracji samorządowej dla osób z doświadczeniem i odpowiednim wykształceniem. Szczegóły dotyczące wymagań, obowiązków i warunków zatrudnienia dostępne są w ogłoszeniu oraz w naszej galerii zdjęć
Starosta Lipnowski ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Lipnie, przy ul. Sierakowskiego 10 B, 87-600 Lipno. Zatrudnienie dotyczy jednego etatu na stanowisku ds. nadzoru i rozliczania kar oraz jednego etatu na stanowisku ds. prawa jazdy.
W przypadku stanowiska ds. nadzoru i rozliczania kar wymagane jest wykształcenie wyższe administracyjne oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego. Kandydat powinien znać przepisy ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisy szczególne regulujące zakres zadań stanowiska. Niezbędna jest również umiejętność obsługi programów MS Excel, MS Word oraz systemu CEPIK.
Do głównych zadań należeć będzie przeprowadzanie postępowań administracyjnych w sprawie nakładania kar, obsługa systemu CEP, współdziałanie z innymi urzędami, kompletowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum oraz udzielanie informacji interesantom z zakresu zadań Wydziału. Do zadań pomocniczych należy między innymi przyjmowanie wniosków dotyczących pojazdów, wpisywanie terminów badań technicznych, kontrola obowiązku zawarcia umowy OC oraz powiadamianie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego o jego braku, a także czynności związane z wyrejestrowywaniem i demontażem pojazdów.
Stanowisko pracy znajduje się w budynku przy ul. Sierakowskiego 10C i poza nim. Warunki pracy są bezpieczne, budynek jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – posiada podjazd, odpowiednie ciągi komunikacyjne i toaletę. Praca wiąże się z obsługą komputera, stresem i przemieszczaniem się.
W przypadku stanowiska ds. prawa jazdy wymagane jest również wykształcenie wyższe administracyjne oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego. Kandydat musi znać przepisy ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzenia wykonawcze, a także ustawę o kierujących pojazdami i Kodeks postępowania administracyjnego. Wymagana jest umiejętność obsługi systemów CEPIK, MS Excel i MS Word.
Do obowiązków należeć będzie wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami, w tym międzynarodowych praw jazdy, przyjmowanie zawiadomień o utracie, zniszczeniu czy zmianach danych w dokumentach, a także informacji od Policji, sądów i prokuratury. Pracownik będzie wydawał decyzje administracyjne w sprawach cofnięcia, zwrotu lub kontrolnego sprawdzenia kwalifikacji, a także kierował na badania lekarskie. Obowiązkiem będzie także wprowadzanie danych do systemu KIEROWCA. W zakres zadań pomocniczych wchodzi m.in. przekazywanie dokumentacji do archiwum oraz wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Stanowisko znajduje się w budynku przy ul. Sierakowskiego 10C i poza nim. Praca odbywa się w bezpiecznych warunkach i jest dostosowana do osób z niepełnosprawnościami. Wymaga pracy przy komputerze, odporności na stres oraz przemieszczania się między piętrami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lipnie przekroczył 6 procent.
Wymagane dokumenty to: oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, życiorys (CV), kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lipnie, przesłać pocztą tradycyjną na adres: ul. Sierakowskiego 10 B, 87-600 Lipno, z dopiskiem odpowiednio „Dotyczy naboru na stanowisko ds. nadzoru i rozliczania kar” lub „Dotyczy naboru na stanowisko ds. prawa jazdy”, albo drogą elektroniczną na adres: [email protected] (w przypadku posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego).
Termin składania aplikacji mija 5 sierpnia 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną po tym terminie, nie będą rozpatrywane – decyduje data wpływu do Starostwa.
Szczegółowe informacje dotyczące wymagań, zakresu obowiązków i warunków pracy znajdują się w naszej galerii zdjęć.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie