We Włocławku trwa kolejna edycja akcji promocyjnej organizowanej przez firmy mPay SA oraz Mastercard.
Głównym założeniem akcji jest propagowanie mobilnego stylu życia i zachęcanie do korzystania z nowoczesnych rozwiązań płatniczych. Organizatorzy chcą przekonywać pasażerów, że bilet w komórce to wygoda, szybkość i łatwość w obsłudze. Promocyjna cena 1 zł ma ich zachęcać do kupowania biletów w aplikacji, a także utrwalić zmianę przyzwyczajeń związanych z podróżowaniem. W czasie trwania promocji firmy mPay SA oraz Mastercard będą każdorazowo pokrywały koszt różnicy pomiędzy regularną ceną biletu a 1 zł wydanym przez pasażera.
Promocja trwa do wyczerpania puli 80.000 biletów promocyjnych lub do 31.12.2017. Promocją objęte są bilety jednorazowe lub czasowe do 90 minut i w cenie regularnej od 1,10 zł do 5,00 zł za sztukę.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie