
Biuro Obsługi Klienta Energa we Włocławku na ul. 3-ego Maja będzie funkcjonować wyłącznie do końca stycznia br.
W dniu 27 stycznia wpłynęła do Starostwa odpowiedź Energa Obsługa i Sprzedaż Sp. z o.o. na wcześniejszą korespondencję dot. zmiany stanowiska spółki w przedmiocie likwidacji Biura. Pismem z dnia 30 grudnia 2013 r. Starostwo zwracało się o weryfikację podjętej decyzji. Wskazywano m.in. że funkcjonowanie biura uzasadnione jest potrzebami mieszkańców powiatu oraz ochrona ich interesów.
W uzyskanej odpowiedzi Spółka jednoznacznie podtrzymuje swoją decyzje.
Zgodnie z informacją podaną na stronie internetowej grupy Energa (www.energa.pl) kompleksowa obsługa Klienta prowadzona jest w telefonicznym oraz elektronicznym Biurze Obsługi Klienta pod nr 555 555 500 (dla klientów z obszaru toruńskiego 555 555 515) w godzinach 8.00 – 20.00, a w sprawie zaległych płatności numerem 555 555 599.
Wszelkie pisma związane z obsługą klienta i sprzedażą energii elektrycznej należy kierować na adres: Energa - Obrót SA lub Energa Obsługa i Sprzedaż Sp. z o.o., Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk.
Informujemy ponadto, że mieszkańcy powiatu włocławskiego mogą zwracać się o udzielenie pomocy do Powiatowego Rzecznika Konsumentów we Włocławku (Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28, pok. nr 4).
Godziny pracy Powiatowego Rzecznika Konsumentów: poniedziałek - czwartek 7:30 do 15:30,piątek 8:00 do 16:00. Kontakty: telefon: 54 230 46 12, e-mail: [email protected]. Przyjmowanie interesantów we wtorki i piątki odbywa się bez wcześniejszego uzgodnienia terminów przyjęcia.
W pozostałe dni tygodnia prosimy o kontakt telefoniczny celem ustalenia godziny przyjęcia. Przyjmowanie konsumentów bez uprzednich ustaleń terminów przyjęcia w pozostałe dni odbywa się w miarę możliwości.
Zadania Powiatowego Rzecznika Konsumentów wykonuje Piotr Krygier.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie