
Gmina Brześć Kujawski uczestniczy w nowatorskim projekcie „Kujawsko-Pomorskie – kreatywne wsparcie marki regionu”. W ramach lokowania produktu, już w najbliższą sobotę (23 maja) w porannym programie „Pytanie na śniadanie” na antenie TVP 2 wyemitowany zostanie materiał o gminie Brześć Kujawski. W felietonie promowane będą tereny inwestycyjne zlokalizowane w Brzeskiej Strefie Gospodarczej, zalety Uzdrowiska w Wieńcu Zdroju, a także miasto w ujęciu historyczno – turystycznym. Struktura programu pozwalająca na swobodne poruszanie się w tematach lekkich, komercyjnych, jak i biznesowych idealnie nadaje się do wyeksponowania walorów gminy.
W siedzibie TVP 2 obecny będzie Tomasz Chymkowski – Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich i Promocji UM z którym rozmowę przeprowadzą Marzena Rogalska i Tomasz Kammel.
Statystyki prowadzone przez stację TVP S.A. wskazują, że materiał z lokowaniem produktu markowego obejrzy średnio 545 307 widzów.
Dołącz do nas na Facebooku kliknij [tutaj] dowiesz się więcej.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie