Reklama

Drogowa rewolucja? Podziel się opinią o miejskiej komunikacji

nWloclawek.pl
17/09/2014 00:00

Brak korków na ulicach, nowoczesne autobusy, specjalne pasy ruchu dla miejskiej komunikacji i ścieżki dla rowerzystów ?

Ratusz  rozpoczął konsultacje planu transportowego dla Włocławka.

Jeszcze przez 3 tygodnie (do 4 października) potrwają konsultacje społeczne dotyczące „Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu dla miasta Włocławek”.

Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Planu Transportowego, jak i formularz zgłoszenia uwag/zmian są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej www.wloclawek.pl, na www.bip.um.wlocl.pl, a także w wersji papierowej w Urzędzie Miasta Włocławek przy ul. 3 Maja 22 w godzinach pracy urzędu – pokój nr 2.

Wypełnione formularze konsultacyjne można przekazać do urzędu drogą elektroniczną, faksem, listownie bądź bezpośrednio.

W pierwszej wersji skan formularza należy przesłać na adres e-mail: [email protected], wpisując w tytule wiadomości „Konsultacje społeczne w zakresie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Planu Transportowego”.

Formularz można również przesłać faksem pod numer 54/ 414-41-83, bądź tradycyjną korespondencją na adres: Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek (liczy się data wpływu).

Kolejna opcja to możliwość dostarczenia wypełnionego formularza bezpośrednio do Urzędu Miasta przy ul. 3 Maja 22 do pokoju nr 2 (w godzinach pracy urzędu).

Ponadto, 26 września 2014 r. o godz. 16.00 w sali nr 4 Urzędu Miasta przy Zielonym Rynku zaplanowane jest otwarte spotkanie dla mieszkańców Włocławka. Na spotkaniu zostaną zaprezentowane uchwały w sprawie uchwalenia planu transportowego, przewidziana jest również dyskusja o zapisach tych dokumentów.

Wszystkich zainteresowanych tematyką publicznego transportu zbiorowego Urząd Miasta zaprasza do udziału w tym spotkaniu.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nWloclawek.pl




Reklama
Wróć do