Zorganizowanie w jednym z Centrów Handlowych Punktu Obsługi Mieszkańców UM Włocławek, opracowanie i wdrożenie Wirtualnego Urzędu Miasta Włocławek, stworzenia elektronicznej Platformy gromadzenia informacji o zdarzeniach to interpelacje radnego Miasta Włocławek Krzysztofa Kukuckiego, który zwrócił się z prośbą do Prezydenta Miasta Włocławek Marka Wojtkowskiego o przeanalizowanie możliwości wprowadzenia propozycji poprawiających jego zdaniem jakość obsługi mieszkańców Włocławka oraz skrócenia czasu załatwiania spraw.
Według radnego za pośrednictwem urządzeń mobilnych mieszkańcy mieliby możliwość załatwienia podstawowych spraw urzędowych pozostających w gestii samorządu.
Mieszkańcy Włocławka przy pomocy formularzy elektronicznych lub Wirtualnego Urzędnika zyskaliby możliwość zdalnego załatwienia ważnych dla nich spraw, z wygodnego dla nich miejsca w którym jest dostęp do internetu. Jest to szczególnie ważne dla osób niepełnosprawnych. Realizacja spraw petentów/klientów za pośrednictwem Internetu staje się powszechna w obszarach komercyjnych. Bankowość elektroniczna, elektroniczne biura obsługi klientów to standard obowiązujący, z którego duża część naszego społeczeństwa chętnie korzysta - pisze w piśmie do prezydenta Krzysztof Kukucki.
Następny pomysł radnego Kukuckiego dotyczy wdrożenia elektronicznej platformy gromadzenia informacji o różnych zdarzeniach (np. dzikich wysypiskach odpadów, zapadliskach w jezdniach lub chodnikach, zniszczonych wiatach przystankowych itp.).
Taki centralny system zbierania informacji o zdarzeniach lub nieprawidłowościach opierałby się na zaangażowaniu mieszkańców, którzy przy pomocy specjalnej aplikacji na urządzenia mobilne przekazywaliby sygnały, następnie weryfikowane i rozwiązywane przez służby publiczne. Wdrożenie takiego systemu umożliwiłoby również przekazywanie do mieszkańców ostrzeżeń o potencjalnych zagrożeniach - czytamy w kolejnej interpelacji Kukuckiego.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie