Reklama

Jesteśmy coraz bardziej internetowi. Składamy PIT-y, przelewamy pieniądze, szukamy miłości w sieci

nWloclawek.pl
27/06/2017 00:00

Ponad 9 mln 670 tys. elektronicznych deklaracji to prawie o 1,3 mln więcej niż w 2016 r. Kampania MF Szybki PIT trwała od 2 marca do 2 maja. Akcja objęła cały kraj i cieszyła się dużym zainteresowaniem Polaków. To pokazuje, iż chętniej korzystamy nie tylko z bankowości elektronicznej ale komputery wchodzą do wszystkich dziedzin naszego życia.

Przez internet składamy PITy, przelewamy pieniądze, szukamy miłości, politykujemy czy szukamy rozrywki. Dostrzegają to firmy, politycy, artyści i sportowcy i my zwykli użytkownicy.

Tegoroczna edycja akcji informacyjnej Ministerstwa Finansów „Szybki PIT" rozpoczęła się 2 marca i zakończyła w ostatni dzień składania deklaracji PIT, tj. 2 maja 2017 r. Podobnie jak w ubiegłych latach, objęła swoim zasięgiem całą Polskę. I jak co roku, teraz również padł nowy rekord złożonych elektronicznych deklaracji - 9 670 215, podczas gdy rok wcześniej było to 8 413 649 e-PIT-ów. Według wstępnych szacunków liczba elektronicznych zeznań w tym roku przekroczyła 50 proc. wszystkich złożonych zeznań.

Liczby pokazują najwyraźniej, iż Polacy coraz bardziej przekonują się do korzystania z nowinek technicznych jakimi są komputery. Coraz więcej z nas korzysta nie tylko z komputera ale i z internetu. Według danych ponad dwie trzecie z nas korzysta z internetu. Aż 65 procent korzysta z tzw Social Media.

Przez internet można nie tylko kupić buty i opłacić rachunki, ale również znaleźć miłość. Rzuciliśmy się masowo do komputerów, by poprzez czaty, komunikatory i portale randkowe szukamy drugiej połowy. Dane pokazują, że coraz więcej par poznaje się również przez internet. To obecnie jeden z bardziej popularnych sposobów na zawieranie znajomości.

Internet jest bardzo dobrą formą reklamy dla firm ale i nie tylko. Siłę internetu dostrzegają również politycy. To właśnie internetowi przyznaje się miano tańszego i skuteczniejszego medium. To właśnie jak podkreślają eksperci PR Barack Obama czy Donald Trump wygrali wybory nie tylko dzięki swojej przebojowości. To właśnie w internecie ważyły się losy zwycięstwa. Internauci zostali potraktowani nie tylko jako odbiorcy ale przede wszystkim jako społeczność wspierająca kandytatów. Od internetu nie stronił również ówczesny kandydat a dziś Prezydent RP Andrzej Duda. Jego kampania prowadzona była w iście amerykańskim stylu w internecie oraz mediach społecznościowych.

Polub nas na  Facebooku kliknij [tutaj]  dowiesz się więcej

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nWloclawek.pl




Reklama
Wróć do