Nie ma wody? Nie panikuj, sprawdź!
Oto kilka wskazówek na wypadek sytuacji, kiedy nie mamy zimnej wody w kranach.
W pierwszej kolejności upewnij się, czy u Twojego sąsiada nie trwa akurat remont łazienki lub toalety – często wymiana elementów armatury łazienkowej wymaga odcięcia dopływu wody w całym pionie.
Jeżeli w całym budynku nie ma wody – skontaktuj się z administratorem lub zarządcą nieruchomości, który zgodnie z prawem odpowiada za sieć wewnętrzną.
Sprawdź, czy w rejonie Twojej ulicy nie doszło do awarii wodociągowej.
Bieżące informacje o awaryjnych wyłączeniach wody można znaleźć na stronie internetowej: www.mpwik.wloclawek.pl
O planowanych wyłączeniach wody związanych z remontami i płukaniem sieci MPWiK we Włocławku informuje poprzez umieszczanie ogłoszeń na drzwiach wejściowych do budynku, a także na stronie internetowej.
Jeśli chcesz zgłosić awarię Pogotowiu Wodno Kanalizacyjnemu, możesz to zrobić przez całą dobę za pomocą: formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej w zakładce zgłoś awarie lub numeru alarmowego 994.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie