Reklama

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta w MPEC we Włocławku już uruchomione

nWloclawek.pl
25/06/2015 00:00

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej udostępnia wszystkim Państwu aplikację e-bok – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dzięki której, odbiorcy ciepła będą mogli załatwić wiele spraw bez wychodzenia z domu czy z firmy, w dogodnym dla siebie czasie i miejscu.

Z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta mogą skorzystać wszyscy Klienci MPEC, którzy mają podpisaną umowę na dostawę ciepła.

Żeby mieć dostęp do aplikacji należy wypełnić formularz na stronie: http://www.mpec.com.pl/, klikając w okno aplikacji e – bok.

Po rejestracji danych w systemie zostanie nadany indywidualny login i hasło, za pomocą których będą mogli Państwo regularnie korzystać zakładki.

Aplikacja daje możliwość dostępu do bieżących informacji dotyczących m.in awarii mających wpływ na ilość i jakość dostarczanego ciepła, planowanych wyłączeń dostaw, terminów letniej przerwy remontowej sieci, czy wprowadzenia nowej taryfy.

E – book to również dostęp do zawartych umów, aneksów, płatności czy windykacji.

Wszelkich informacji na temat działania aplikacji można uzyskać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta MPEC Spółka z o.o. we Włocławku dzwoniąc pod jeden z podanych poniżej numerów telefonów:

54 231 73 18

54 231 73 17

54 231 73 08

54 231 73 25

MPEC we Włocławku serdecznie zaprasza wszystkich klientów do korzystania z nowej aplikacji.

(artykuł sponsorowany)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nWloclawek.pl




Reklama
Wróć do