Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej udostępnia wszystkim Państwu aplikację e-bok – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dzięki której, odbiorcy ciepła będą mogli załatwić wiele spraw bez wychodzenia z domu czy z firmy, w dogodnym dla siebie czasie i miejscu.
Z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta mogą skorzystać wszyscy Klienci MPEC, którzy mają podpisaną umowę na dostawę ciepła.
Żeby mieć dostęp do aplikacji należy wypełnić formularz na stronie: http://www.mpec.com.pl/, klikając w okno aplikacji e – bok.
Po rejestracji danych w systemie zostanie nadany indywidualny login i hasło, za pomocą których będą mogli Państwo regularnie korzystać zakładki.
Aplikacja daje możliwość dostępu do bieżących informacji dotyczących m.in awarii mających wpływ na ilość i jakość dostarczanego ciepła, planowanych wyłączeń dostaw, terminów letniej przerwy remontowej sieci, czy wprowadzenia nowej taryfy.
E – book to również dostęp do zawartych umów, aneksów, płatności czy windykacji.
Wszelkich informacji na temat działania aplikacji można uzyskać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta MPEC Spółka z o.o. we Włocławku dzwoniąc pod jeden z podanych poniżej numerów telefonów:
54 231 73 18
54 231 73 17
54 231 73 08
54 231 73 25
MPEC we Włocławku serdecznie zaprasza wszystkich klientów do korzystania z nowej aplikacji.
(artykuł sponsorowany)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie