Reklama

Poważna awaria banku we Włocławku. Problemy z bankowością internetową oraz wypłatą gotówki

nWloclawek.pl
16/12/2016 00:00

W minionym tygodniu Klienci  Banku Pocztowego we Włocławku borykali się z awarią systemu, w efekcie której nie mogli dokonać przelewu, wypłacić gotówki ani sprawdzić stanu konta.

Nie możemy wykonać przelewu, wypłacić gotówki  ani sprawdzić stanu konta – alarmowali  nasi Czytelnicy. 

Jaka była tego przyczyna?

W minionym tygodniu w Banku Pocztowym we Włocławku występowały przejściowe problemy z uzyskaniem pełnej wydajności bankowości internetowej, co nastąpiło po prowadzonych w poprzedzający weekend pracach konserwacyjnych. W tym czasie Klienci informowani byli o możliwości realizacji transakcji w placówkach Banku i Poczty oraz przez infolinię, której czas pracy został wydłużony do 24:00. Jednocześnie podjęta została decyzja o zniesieniu w tym czasie opłat za przelewy dokonywane w placówkach oraz o rozpatrywaniu reklamacji Klientów dotyczących ww. niedostępności w trybie przyspieszonym. Bank na bieżąco informował Klientów o sytuacji za pośrednictwem strony internetowej oraz mediów społecznościowych. W Biurze prasowym Banku publikowane były komunikaty o sukcesywnym przywracaniu pełnej wydajności serwisu, co ostatecznie nastąpiło w miniony piątek. Jeszcze raz, także tą drogą, przepraszam Klientów za wszelkie niedogodności. – wyjaśnia Bartosz Trzciński z biura prasowego Banku Pocztowego.

Na profilu instytucji na Facebooku można przeczytać wiele komentarzy wyraźnie poirytowanych klientów, którzy nie mieli dostępu do swoich pieniędzy.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nWloclawek.pl




Reklama
Wróć do