Reklama

Nowoczesna rusza do ofensywy. Nowatorski pomysł zainspiruje włocławian?

nWloclawek.pl
06/10/2015 00:00

Dnia 5 października br.  na Placu Grodzkim  we Włocławku  i we wszystkich miastach Polski  KW Nowoczesna Ryszarda Petru rozpoczął  kampanię „Post It”.

Fotorelacja TUTAJ

Na wstępie briefingu prasowego  włocławscy kandydaci do Sejmu RP dokonali autoprezentacji: 

Urodzony we Włocławku Szymon Kącki wystartuje  do sejmu  z poz. 2. Z wykształcenia jest filologiem angielskim i prawnikiem. Po studiach wyjechał do Australii, pracował dla Konsulatu Generalnego Rzeczypospolitej Polskiej w Sydney. Wrócił dwa lata temu do Polski i świadczy usługi prawnicze dla Polonii z całego świata.

Małgorzata Bała startująca w wyborach z nr 5  jest pośrednikiem nieruchomości, trenerem rozwoju osobistego. Od 5 lat  prowadzi działalność gospodarczą. Jest także związana ze środowiskiem promującym kulturę regionalnych twórców, pisarzy, poetów, artystów we Włocławku. Nie jest politykiem i nie chce uprawiać polityki. Chce tworzyć nowe inne  jej oblicze zorientowane na rzeczywiste problemy Polaków, także przedsiębiorców.

Piotr Konstantynowicz kandyduje do sejmu z ugrupowania Ryszarda Petru( lista nr 8 )z poz.  nr 12.  Ukończył  Uniwersytet Mikołaja Kopernik. Jest przedsiębiorcą.

Jestem zawiedzionym wyborcą  Platformy Obywatelskiej. Jak słyszę język nienawiści i jadu  mam wrażenie, że któryś z polityków ugryzie się w język i skona na naszych oczach. Może warto przewietrzyć i osuszyć  to bagno na Wiejskiej - mówił Piotr Konstantynowicz.

Akcja  „Post It” polega na tym, że przez 5 miesięcy kandydaci i wolontariusze zbierali postulaty mieszkańców na temat  co chcieliby,  aby się w Polsce zmieniło.

"Post It" są to karteczki, na których często zapisujemy ważne informacje, te które mamy do zrobienia, a nie chcemy o nich zapomnieć. Zbieraliśmy w ramach konsultacji społecznych postulaty obywateli dotyczącego tego co chcieliby aby się w Polsce zmieniło. Wybraliśmy te które się najczęściej pojawiały.  Z drugiej strony karteczki jest wolne miejsce .Teraz będziemy zbierać sugestie włocławian. Każdy postulat  zostanie sfotografowany i opublikowany na specjalnie utworzonej stronie internetowej - wyjaśniła Małgorzata Bała.

Wszyscy biorący udział w briefingu kandydaci jak również wolontariusze wyruszyli  na miasto aby rozdawać „Post Ity”. Zebrane postulaty będą realizowane po wygranych jesiennych wyborach.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nWloclawek.pl




Reklama
Wróć do