
Produkowana w Wieńcu - Zdroju woda "Selenka" to naturalna woda średnio zmineralizowana o szerokiej gamie pierwiastków chemicznych. Ma zawartość magnezu, wapnia i selenu zwanego „pierwiastkiem życia”. Te pierwiastki mają istotne znaczenie dla wody i dla prawidłowego funkcjonowania organizmu.
W dniu wczorajszym 23 listopada 2015 r. w Pensjonacie Jutrzenka Medical SPA w Wieńcu-Zdroju odbyła się konferencja z udziałem koszykarzy Anwil Włocławek. ANWIL reprezentowali: Prezes Arkadiusz Lewandowski, trener Igor Milicić, koszykarze: David Jelinek z Czech i Kamil Łączyński. Podczas spotkania została przedstawiona nowa etykieta wody mineralnej „Selenka”, która wydobywana jest w Wieńcu-Zdroju od 1923 roku, czyli od samego początku istnienia Uzdrowiska i jest oficjalną wodą mineralną włocławskiej drużyny.
W Hali Mistrzów w tym sezonie jesteśmy niepokonani. Pijemy wodę „Selenkę”. Warto tę wodę zabierać na wyjazdy…- powiedział podczas konferencji prasowej koszykarz Kamil Łączyński.
Uzdrowisko Wieniec Zdrój zajmuje się biznesem uzdrowiskowym i produkcją oraz sprzedażą naturalnych wód mineralnych. Jest to wyjątkowe Uzdrowisko na skalę kraju. Jako jedno z nielicznych posiada 3 surowce naturalne własne: borowinę, naturalną wodę siarkową i naturalną wodę mineralną „Selenka”. Jest ona średnio zmineralizowana o szerokiej gamie pierwiastków chemicznych. „Selenka” jest dostępna w 0,5- i 1,5-litrowych butelkach.
Istotą spotkania jest „zmiana garnituru” naszej „Selenki”. Woda otrzymała nową etykietę i to jest prezent dla naszych odbiorców na nowy rok. Nowym produktem i radością chcieliśmy się z Państwem podzielić. Selenka jest wodą średnio zmineralizowaną. Jeżeli chodzi o pozycję na rynku to jesteśmy silną wodą mineralną z ambicjami wody ponadregionalnej a docelowo również ogólnopolską. Aktualnie rozlewamy około 40 milionów butelek wody. Nasze możliwości są znacznie większe nawet do 100 mln butelek wody i to jest zadanie na przyszłe 2, 3 lata. Planujemy maksymalnie zwiększyć nasze moce produkcyjne - powiedział Prezes Jerzy Szymańczyk.
Jak podkreślił Prezes rynek wód mineralnych bardzo się rozwija. Polacy piją średnio 85 litrów rocznie wody w porównaniu z Niemcami czy Francuzami, którzy piją 140 l, Węgrzy 120 l, Słowacy 95 jest to ilość znacznie mniejsza dlatego Firma ma rezerwę i wyznaczony kierunek w który będzie inwestować.
Przez wszystkie lata prowadzonej działalności firma sprawowała i nadal pełni ważną rolę społeczną w regionie. Wspiera wszelkie przedsięwzięcia sportowe i edukacyjne.
W każdej firmie ważny jest wynik ekonomiczny, natomiast dla naszej firmy równie ważny jak wynik ekonomiczny jest społeczna odpowiedzialność. Jesteśmy firmą, która przede wszystkim wspiera różne inicjatywy społeczne, regionalne - mówił prezes Uzdrowiska Wieniec Zdrój Jerzy Szymańczyk.
Uzdrowisko Wieniec Zdrój pomaga Fundacji „Samotna Mama” , jest wieloletnim sponsorem Klubu „Anwil” Włocławek, wspiera Wisłę Płock, Zawiszę Bydgoszcz, Uczniowski Klub Sportowy Lider, I ligę siatkówki Kobiet z Włocławka oraz angażuje się i wspiera liczne lokalne inicjatywy. Ponadto aktywnie wspiera kluby i organizacje województwa kujawsko- pomorskiego.
Działalność firmy oprócz tej społecznej misji ma również charakter edukacyjny.
Niestety z ubolewaniem stwierdza Prezes Szymańczyk, że polscy konsumenci mają jeszcze znikomą wiedzę na temat rozróżnienia wód mineralnych i wód źródlanych. Selenka jest średnio zmineralizowana i można ją pić bez ograniczeń. Przy wodach wysoko zmineralizowanych są pewne ograniczenia zgodnie z ordynacją lekarską. Ta woda jest skierowana do picia dla aktywnych ludzi, aktywnych sportowców, tam gdzie występuje wzmożony wysiłek psychiczny i fizyczny.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie