
SAT FILM wyjaśnia brak dostępu do świadczonych usług we Włocławku.
Internauci z Włocławka poprosili naszą redakcję o interwencję w związku z przerwami dostępu do internetu, usług świadczonych przez Sat FILM. Zwróciliśmy się do SAT FILM-u o informacje w sprawie.
W odpowiedzi usłyszeliśmy, że w związku z potrzebą przeprowadzenia prac modernizacyjnych związanych z dostarczaniem usług przez SAT FILM, w dniu 04.03.2020r. stronie internetowej firmy zamieszczony został komunikat następującej treści: "Informujemy, że w nocy z 16 na 17 marca (w godz. 1:00 - 4:00) prowadzone będą prace modernizacyjne sieci i aktualizacja oprogramowania, w wyniku których niedostępne będą usługi
- telewizji
- Internetu kablowego i światłowodowego
- Internetu radiowego
Za utrudnienia przepraszamy."
W/w modernizacja miała miejsce od 1:10 do 3:30 w dniu 17.03.2020r.
Natomiast w dniu 16.03.2020 w godz. 23:00 - 23:50 wystąpił brak Internetu spowodowany awarią urządzenia zarządzającego tą usługą.
Usługi telewizyjne w podanym terminie świadczone były bez problemów.
Jednocześnie SAT FILM poinformował naszą redakcję, że w najbliższym czasie nie planuje przerw w dostępie do usług, dlatego w tej chwili nie może podać jakiegokolwiek terminu informującego o utrudnieniach.
Abonenci są informowani o utrudnieniach w formie komunikatu zamieszczonego na stronie firmy natomiast Klienci z usługą SLA, informowani są indywidualnie przez kontakt telefoniczny.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Oni wiecznie mają problemy jak nie z telewizją to z Internetem.Mieszkam w śródmieściu i ciągle coś,ale odliczeń od abonamentu to nie ma.Płacę za cały miesiąc i oczekuję aby sygnał był ciągle,jeżeli są przerwy to powinno być odliczanie.Brakuje prawdziwej konkurencji we Włocławku np. UPC,a od razu by wymiękli i ceny za usługi by obniżyli.
Nie wiem co sie dzieje...Wywala internet na 10sekund i potem znowu jest..masakra...
A gdzie bonifikata za brak dostępu do internetu ?
Ten internet to totalne dno! Masakra! Nie da się nic zrobić, a jak dzownie na infolinie to mnie rozłączają. Jednym słowem żenada.
Ten internet to totalne dno! Masakra! Nie da się nic zrobić, a jak dzwonie na infolinie to mnie rozłączają. Jednym słowem żenada.
Zmienić operatora, jedyna i skuteczna rada. Nie narzekać !!! Płacić, albo płakać i nie płacić.