Reklama

Basen za drogi dla zwykłych ludzi? Mieszkanka Włocławka krytykuje ceny basenów letnich OSiR

nWloclawek.pl
26/07/2025 16:32

Mieszkanka Włocławka podzieliła się z naszą redakcją spostrzeżeniami, że ceny na basenach letnich OSiR są zbyt wysokie i nieprzystępne dla przeciętnej rodziny. Rozżalona pyta: Czy to faktycznie uzasadnione koszty utrzymania obiektu, czy skok na kasę mieszkańców?

Wakacje to czas, gdy wielu mieszkańców Włocławka chętnie korzysta z basenów letnich OSiR. Jednak w tym roku w naszej redakcji pojawiły się głosy zwracające uwagę na ceny biletów wstępu.

„Bilet normalny kosztuje 18 zł, a ulgowy 12 zł. Dla jednej osoby to może nie problem, ale gdy rodzina z dwójką dzieci chce spędzić dzień na basenie, suma robi się już spora” – zauważa mieszkanka Włocławka.

Cennik uwzględnia bilety rodzinne, których ceny wahają się od 25 zł (1 dorosły + 1 dziecko) do 50 zł (2 dorosłych + 2 dzieci). Choć są to oferty korzystniejsze niż zakup biletów pojedynczych, niektórzy mieszkańcy uważają, że wciąż stanowią poważne obciążenie dla rodzinnych budżetów.

„Basen to świetny sposób na spędzanie wolnego czasu i aktywność fizyczną, ale nie każdy może sobie pozwolić, by korzystać z niego regularnie” – dodaje.

OSiR oferuje liczne zniżki – dzieci do 3 lat wchodzą za darmo, osoby z niepełnosprawnościami płacą tylko 1 zł, a w ostatnich dwóch godzinach obowiązuje 50% zniżki. Zdaniem części mieszkańców to dobre rozwiązania, choć wciąż pojawiają się postulaty wprowadzenia biletów sezonowych w atrakcyjniejszych cenach.

Czy ceny są adekwatne do standardów i kosztów utrzymania obiektu? Opinie są różne, ale temat niewątpliwie wart jest rozmowy.

„Ceny na baseny są już tak wysokie, że człowiek zaczyna się zastanawiać, czy to jeszcze rekreacja dla mieszkańców, czy raczej skok na naszą kasę” – kończy swoje rozważania mieszkanka Włocławka. 

Aktualizacja: 26/07/2025 16:57
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nWloclawek.pl




Reklama
Wróć do