
Prawie półtora miliona ekwiwalentu reklamowego dla Miasta Włocławek wygenerowały sierpniowe mecze reprezentacji Polski koszykarzy. Dokładnie 1 444 932,92 zł musiałoby zapłacić Miasto Włocławek za reklamę w prasie, Internecie i telewizji, żeby nabyć ekspozycje równające do reklamy, jaką zagwarantowały mecze reprezentacji Polski koszykarzy rozgrywane w naszym mieście. Wyceny dokonała firma Sponsoring Insight z Wrocławia na zlecenie PZKosz w ramach umowy z Miastem Włocławek.
Ta znacząca wartość medialna wygenerowana została podczas sierpniowych meczów kadr Polski, Gruzji, Belgii, Szwecji i Portugali. Miasto Włocławek dobrze wywiązało się z roli gospodarza, a w rewanżu uzyskało zamierzone cele - mówi Barbara Moraczewska, I Zastępca Prezydenta.
Po tym jak wartość ekspozycji marki "Włocławek" podczas tegorocznego siatkarskiego World Grand Prix wyceniona została na niemal 1 300 000 zł, teraz mamy kolejny krok do przodu. Chcemy tym samym spróbować przekonać osoby, które nie są kibicami sportowymi, że organizacja takich imprez w naszym mieście jest uzasadniona także wskaźnikami ekonomicznymi - mówi Łukasz Pszczółkowski, Dyrektor Biura Sportu i Turystyki.
Umowa zawarta między Miastem Włocławek a Polskim Związkiem Koszykówki zakładała realizację 14 świadczeń ze strony PZKosz, z których wszystkie zostały wypełnione, a dodatkowo reprezentanci zaangażowali się w kilka inicjatyw Urzędu Miasta na rzecz mieszkańców (w tym m.in. wizyta w szpitalu, czy na festynie dla dzieci).
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie