:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Pod Brześciem powstanie Centrum Dystrybucyjne LPP za 500 milionów

Inwestycje, Brześciem powstanie Centrum Dystrybucyjne milionów - zdjęcie, fotografia
ESA nwloclawek 22/05/2019 06:05

Za 500 mln złotych powstanie Centrum Dystrybucyjne w Brześciu Kujawskim, w które zainwestuje Firma LPP. Podpisano również w dniu 21 maja 2019 roku umowę intencyjną pomiędzy Firmą LPP a burmistrzem Brześcia Kujawskiego Tomaszem Chymkowskim. Będą się rozwijały programy społeczne: sport, edukacja i rekreacja. Trzy najważniejsze obszary, które firma chce wspierać.

Za 500 mln zł powstanie Centrum Dystrybucyjne w Brześciu Kujawskim, w które zainwestuje Firma LPP.

Nowoczesne Centrum o powierzchni ok. 100 tyś m2,  LPP Polski producent odzieży zamierza uruchomić w pierwszej połowie 2022 roku. Z Brześcia Kujawskiego do salonów LPP na całym świecie będzie wysyłanych tygodniowo nawet 10 mln sztuk ubrań i akcesoriów

O decyzji uruchomienia w Brześciu Kujawskim Centrum Dystrybucyjnego zdecydowało szereg przesłanek.

To był proces złożony i nie sposób znaleźć jednego argumentu, ale było kilka decydujących: lokalizacja Brześcia Kujawskiego, który znajduje się przy autostradzie praktycznie w centrum Polski, które dla tego typu działalności jest bardzo kluczowe, bardzo dobra współpraca lokalnych władz, władza zdała egzamin na piątkę oraz specyfika lokalnego rynku pracy - argumentował Jacek Kujawa Vice President of the Management Board.

Jedno z najnowocześniejszych centrów dystrybucyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej delegacja z Brzeskiego Ratusza mogła zwiedzić w dniu 21 maja 2019 r. w Pruszczu Gdańskim.

To centrum o powierzchni 66 tyś m2 i łącznym koszcie inwestycji ponad 300 mln zł przy ponad 900 pracownikach obsługujących dostawy do ponad 1700 sklepów stacjonarnych położonych w Europie i na Bliskim Wschodzie oraz dla Fulfillment Centers w Gdańsku i Strykowie. Dziennie z magazynów w Pruszczu Gdańskicm wyjeżdża w świat 1,5 mln sztuk odzieży marki Roserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Firma konsekwentnie rozwija sieć dedykowaną e-commerce. Kluczową rolę w systemie zarządzania procesem logistycznym odgrywa innowacyjny system MINILOAD, zapewniający optymalne składowanie towaru obecnie pozwala na przechowywanie ponad 600 tyś kartonów. Po rozbudowie, która trwa wzrośnie do ponad 1 mln kartonów. W 2018 roku spółka podpisała umowę na budowę magazynu w Rumunii, a w 2019 roku ogłosiła wynajem powierzchni na Słowacji. Oba magazyny pełnią rolę Fulfillment Center dedykowanej obsłudze logistycznej sprzedaży internetowej wszystkich marek należących do LPP.

Centrum Dystrybucyjne w Pruszczu Gdańskim wywarło bardzo pozytywne wrażenie na członku Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskim Sławomirze Kopyściu.

To są ważne inwestycje, to są miejsca pracy. Tutaj w Pruszczu Gdańskim w początkowym okresie była powierzchnia, którą po remoncie podwojono. W Brześciu Kujawskim zaplanowano powierzchnię 100 tyś m2 z opcją jeszcze jej rozszerzenia o dalsze 50 tyś m2. Naprawdę olbrzymia inwestycja. Przede wszystkim nowoczesne przedsięwzięcie. Bardzo mało jest pracy fizycznej, a dużo wykorzystuje się technologię informatyczną, dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technik transmisyjnych, przekazywania towarów, ich segregacji i tworzenia całych procesów technologicznych. Nie wyobrażałem sobie, że jest to tak skomplikowane i tak złożony proces segregacji i wysyłki towarów. Wiemy, że obecnie bardzo intensywnie rozwija się e-commerce. To kolejny kierunek rozwoju firmy - podsumował członek zarządu Sławomir Kopyść.

Burmistrz Brześcia Kujawskiego Tomasz Chymkowski uważa, że pokaz i prezentacja Centrum Dystrybucyjnego w Brześciu Kujawskim wywarły bardzo pozytywne wrażenie. Burmistrz zwrócił uwagę na chociażby powierzchnię zaplanowanej inwestycji.

Ten wyjazd pokazał nie tylko rozwój gospodarczy, nie tylko miejsca pracy, nie tylko inwestycję, ale ukierunkowanie na współpracę w zakresie edukacji, sportu, nauki, współpracy z klubami sportowymi, co ogromnie mnie cieszy i to, że firma chce zaistnieć w sercach mieszkańców nie tylko jako podmiot gospodarczy, ale również jako partner w życiu społecznym - mówił burmistrz Tomasz Chymkowski.

Jacek Kujawa Vice President of the Management Board zapowiada, że Centrum w Brześciu Kujawskim będzie otwarte produkcyjnie na początku 2022 roku.

Rozmiarem będzie odrobinę większe od tego, które znajduje się tutaj w Pruszczu Gdańskim, ale planujemy, że wyposażenie będzie dużo nowocześniejsze niż mogliśmy zaobserwować tutaj. To co istotne to w Brześciu Kujawskim planujemy dostarczać towary do 25 krajów na terenie 3 kontynentów mówimy o Azji, Afryce, Europie i zasilać zarówno nasze sklepy jak również i centra dystrybucyjne dedykowane dla e--commerce - dodał Vice President of the Management Board.

Jestem pod wrażeniem tego Centrum w Pruszczu Gdańskim, a z tego co słyszeliśmy Centrum Dystrybucyjne w Brześciu Kujawskim ma być bardziej okazałe i jeszcze bardziej nowoczesne mówiła sekretarz premiera Anna Gembicka, a następnie dodała wydaje mi się, że będzie to bardzo atrakcyjna inwestycja. Ponadto zwiększono planowane pierwotnie koszty do kwoty 500 mln zł. To jest na skalę naszego województwa niebagatelna inwestycja. Ponadto cieszy mnie, że firma dba o społeczną odpowiedzialność biznesu, która jest kluczowa dla zrównoważonego rozwoju. Planuje także programy dedykowane lokalnej społeczności.

Dwie rzeczy były dla mnie najciekawsze, centrum kreatywne, gdzie wykonywane są wszystkie zdjęcia tzw. kontent do do sklepu internetowego i to że działa on non stop. Sesje są przeprowadzane cały czas. Kolejna rzecz to część magazynowa całkowicie zautomatyzowana, wielka hala, którą obsługuje 3 pracowników - podsumowała Anna Gembicka.

Reklama

Pod Brześciem powstanie Centrum Dystrybucyjne LPP za 500 milionów komentarze opinie

  • gość 2019-05-22 15:16:13

    Cały plan rozwoju spółki wygląda na bardzo spójny.

  • GośćManio - niezalogowany 2019-05-22 18:50:03

    Kolejny kombajn do wykorzystywania ludzi. Z czego tu się cieszyć?

  • Domin - niezalogowany 2019-05-23 10:50:42

    Nikt tam do pracy nie musi iść na siłę, 900 nowych miejsc pracy w regionie na pewno się przyda.

  • Domin - niezalogowany 2019-05-23 10:51:00

    Nikt tam do pracy nie musi iść na siłę, 900 nowych miejsc pracy w regionie na pewno się przyda.

  • gość 2019-05-23 16:44:13

    Jakie wykorzystywanie ludzi, to jest wspaniała wiadomość dla regionu który może znacząco ożyć!

  • gość 2019-05-28 12:46:34

    Ekstra, caly region się rozwinie, dobrze że LPP wybrało akurat to miejsce.

  • Adam - niezalogowany 2019-05-28 15:18:25

    Współpraca z LPP na pewno przyniesie same korzyści. Ściągnięcie jednej z największych polskich firm to ogromny sukces, tylko się cieszyć.

  • gość 2019-05-31 12:45:14

    Wielkie brawa za dodatkową współpracę z władzami, przy programach społecznych, wychodzącą poza biznes.

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez nwloclawek.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Aleksandra Suchomska Promocje włocławskie z siedzibą w Smólnik 87-815, Smólnik 18A

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"