Reklama

Teraz szybciej załatwisz sprawę. Urząd w Brześciu Kujawskim podnosi jakość usług

nWloclawek.pl
03/07/2019 06:04

W Urzędzie Miasta w Brześciu Kujawskim powstał Punkt Obsługi Interesanta. POI jest na parterze urzędu. Jego zadaniem jest ułatwienie interesantom załatwianie spraw i uprzyjemnienie wizyty. Pracownik odpowiednio pokieruje, pomoże wypełnić i skompletować dokumentacje i udzieli odpowiedzi na niezbędne tematy.

W Punkcie Obsługi Interesanta są także kierowane do wydziałów pisma, gdzie sprawdzana jest kompletność przyjmowanych dokumentów, które potem są rejestrowane w systemie komputerowym.

Do zadań POI należy w szczególności: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji urzędowej oraz prowadzenie rejestrów korespondencji, obsługa centrali telefonicznej urzędu, udzielanie informacji interesantom w zakresie sposobu załatwiania spraw w urzędzie. Ponadto na stanowisku wydawane są dokumenty (decyzje zaświadczenia, opinie itp.), których odbiór uzgodniono wcześniej z interesantem – informuje Urząd Miejski w Brześciu Kujawskim.

Celem który przyświecał przy powołaniu POI miała być poprawa oraz polepszenie jakości i komfortu obsługi beneficjenta w Urzędzie w Brześciu. Dzięki temu ma się skrócić czas obsługi, polepszyć warunki techniczne obsługi interesanta.

Zmieniła się również lokalizacja Referatu Rozwoju Gospodarczego i Promocji, który znajduje się obecnie przy Al. Władysława Łokietka 1a (I piętro, pokój nr 6).

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nWloclawek.pl




Reklama
Wróć do