Reklama

Zmiana struktury w Urzędzie Miasta we Włocławku. Przybyło etatów?

nWloclawek.pl
18/01/2023 12:23

Pod koniec grudnia Prezydent Włocławka podpisał Zarządzenie w sprawie etatyzacji w Urzędzie Miasta tym samym zwiększając ją. Zapytaliśmy co było powodem takiej decyzji.

Zarządzeniem z dnia 29 grudnia 2022 roku Prezydent Włocławka Marek Wojtkowski zwiększył etatyzację w Urzędzie Miasta Włocławek.

Co było powodem takiej decyzji?

Jak wyjaśnia ratusz „decyzja o zwiększeniu etatyzacji w Urzędzie Miasta Włocławek miała na celu zwiększenie skuteczności kontroli zarządczej w Urzędzie Miasta Włocławek, poprawę  funkcjonowania Urzędu Miasta Włocławek oraz wynikała z rozszerzenia zakresu zadań  realizowanych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu Miasta, a także z doprecyzowania zadań wspólnych komórek  organizacyjnych i osób nimi kierujących w zakresie opracowywania projektu budżetu oraz współpracy i współdziałania  komórek organizacyjnych w realizacji zadań miasta Włocławek.

Gdzie przybyło pracowników?

Zwiększenie etatyzacji nastąpiło o 2,083 etatu i miało miejsce w następujących komórkach organizacyjnych:

- Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa zmiana o  1 etat.

Zwiększenie ilości etatów w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa nie było związane ze zwiększeniem etatyzacji w Urzędzie Miasta Włocławek, ponieważ wynikało z przeniesienia do Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa z Wydziału Spraw Obywatelskich jednego etatu wraz z przypisanymi do niego zadaniami wyjaśnia ratusz.

- Wydziale Gospodarowania Mieniem Komunalnym – zwiększenie 1 etat;

- Wydziale Audytu i Kontroli – zwiększenie 1 etat;

- Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia Publicznego – zwiększenie 0,083 etatu.

W Wydziale Spraw Obywatelskich etatyzację zmniejszono z 15,5 etatu do 14,5 etatu. Wyodrębniono też z Wydziału Nadzoru Właścicielskiego, Gospodarki Komunalnej i Informatyzacji Wydział Informatyki.

Wyodrębnienie w strukturze organizacyjnej Urzędu Miasta Włocławek nowej komórki – Wydziału Informatyzacji – miało na celu zwiększenie efektywności realizowanych zadań. Stanowisko dyrektora Wydziału Informatyzacji zostało obsadzone w ramach awansu wewnętrznego i nie planuje się ogłaszania konkursu na ww. stanowisko – informuje ratusz.

Zarządzenie weszło w życie z dniem 1 stycznia 2023 roku.

Dotychczas obowiązywało Zarządzenie 234/2022 z 14 czerwca 2022 roku

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo nWloclawek.pl




Reklama
Wróć do