
Pod koniec grudnia Prezydent Włocławka podpisał Zarządzenie w sprawie etatyzacji w Urzędzie Miasta tym samym zwiększając ją. Zapytaliśmy co było powodem takiej decyzji.
Zarządzeniem z dnia 29 grudnia 2022 roku Prezydent Włocławka Marek Wojtkowski zwiększył etatyzację w Urzędzie Miasta Włocławek.
Co było powodem takiej decyzji?
Jak wyjaśnia ratusz „decyzja o zwiększeniu etatyzacji w Urzędzie Miasta Włocławek miała na celu zwiększenie skuteczności kontroli zarządczej w Urzędzie Miasta Włocławek, poprawę funkcjonowania Urzędu Miasta Włocławek oraz wynikała z rozszerzenia zakresu zadań realizowanych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu Miasta, a także z doprecyzowania zadań wspólnych komórek organizacyjnych i osób nimi kierujących w zakresie opracowywania projektu budżetu oraz współpracy i współdziałania komórek organizacyjnych w realizacji zadań miasta Włocławek.
Gdzie przybyło pracowników?
Zwiększenie etatyzacji nastąpiło o 2,083 etatu i miało miejsce w następujących komórkach organizacyjnych:
- Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa zmiana o 1 etat.
Zwiększenie ilości etatów w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa nie było związane ze zwiększeniem etatyzacji w Urzędzie Miasta Włocławek, ponieważ wynikało z przeniesienia do Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa z Wydziału Spraw Obywatelskich jednego etatu wraz z przypisanymi do niego zadaniami wyjaśnia ratusz.
- Wydziale Gospodarowania Mieniem Komunalnym – zwiększenie 1 etat;
- Wydziale Audytu i Kontroli – zwiększenie 1 etat;
- Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia Publicznego – zwiększenie 0,083 etatu.
W Wydziale Spraw Obywatelskich etatyzację zmniejszono z 15,5 etatu do 14,5 etatu. Wyodrębniono też z Wydziału Nadzoru Właścicielskiego, Gospodarki Komunalnej i Informatyzacji Wydział Informatyki.
Wyodrębnienie w strukturze organizacyjnej Urzędu Miasta Włocławek nowej komórki – Wydziału Informatyzacji – miało na celu zwiększenie efektywności realizowanych zadań. Stanowisko dyrektora Wydziału Informatyzacji zostało obsadzone w ramach awansu wewnętrznego i nie planuje się ogłaszania konkursu na ww. stanowisko – informuje ratusz.
Zarządzenie weszło w życie z dniem 1 stycznia 2023 roku.
Dotychczas obowiązywało Zarządzenie 234/2022 z 14 czerwca 2022 roku
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie